Čakovečki Media Soft proglašen vodećom tvrtkom u svijetu za farmaceutski CRM softver
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: MediaSoft/facebook
ČAKOVEČKA tvrtka Media-Soft, pojavila se u globalnom izvještaju analitičke kuće IDC, te je označena kao jedna od vodećih tvrtki koja proizvodi faramaceutska softverska rješenja za CRM (Customer Relationship Management).
IDC Health Insights, vodeća tvrtka za istraživanja tržišta, analize i savjetovanje, specijalizirana za informacijske tehnologije, objavila je izvješće IDC MarketScape koje sadrži trendove, vodeće tvrtke i tržišni domet globalnog CRM tržišta, u sektoru farmaceutske industrije. Čakovečki Media Soft je imenovan "glavnim igračem" u sektoru, prema ovom izvješću.
Media-Soft je informatička tvrtka koja posluje unutar tržišne niše vezane uz programska CRM rješenja za farmaceutsku industriju. Poduzeće je osnovao 1996. Godine.
Njihov Pharma CRM sustav, Sales Vision Pharma CRM zaštićen je međunarodnim trademarkom. Sales Vision Pharma CRM koristi više od 40 farmaceutskih poduzeća poput Krke, Sandoza, Solvaya, Alfa Wassermanna, GlaxoSmithKlinea, Bayer Schering Pharme, Pfizera, Bosnalijeka, Rochea, Alkaloida, PharmaSa, Merck Serona, Berlin-Chemiea i mnogo drugih poduzeća na 4 kontinenta i više od 45 zemalja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati