Hajdaš Dončić najavio ulaganja u prometnu infrastrukturu: Mijenjamo viziju prometne politike

Hajdaš Dončić najavio ulaganja u prometnu infrastrukturu: Mijenjamo viziju prometne politike

Foto: FAH

MINISTARSTVO prometa definiralo je i predstavilo projekt izrade Strategije prometnog razvoja. Strategija definira ključne prometne odrednice i prioritete, stvara temelje za daljnja ulaganju u prometnu infrastrukturu, bolji protok roba, ljudi, ali i otvaranje novih radnih mjesta, istaknuo je resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić.

"Vizija je jasna: željeznica, infrastruktura riječkih i morskih luka, moguća investiranja u zračne luke koje nisu koncesionirane kao i rješavanje cestovne infrastrukture u dijelovima uskih grla. Promet će na taj način biti sveobuhvatan i razvojan, društveno odgovoran, intermodalan i ono što nam je važno- integrativan", poručuje Hajdaš-Dončić.

Ministar ističe kako se prometom do sad nije dobro upravljalo, o čemu govori i dug veći od 50 milijardi kuna. "Mijenjamo viziju prometne politike", istaknuo je Dončić i već najavio prve projekte poput nabave 44 nova vlaka za HŽ putnički prijevoz, bit će uložene dvije milijarde u HŽ infrastrukturu, a potpisan je i ugovor s Jadrolinijom o četiri nova trajekta. "Brodogradilišta rade, trajekti izlaze iz škverova", poručuje Dončić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podršku za projekte, za koje će trebati sredstva iz EU fondova ima i u ministarstvu regionalnog razvoja. Ministar Branko Grčić ističe kako će prometna reforma doprinijeti gospodarskom razvitku zemlje i povećati konkurentnost. Ne zaobilazi Grčić ni temu Pelješkog mosta. "Taj projekt će biti visokoplasiran. U Fondu će se naći novac za takve projekte", poručuje.

"Projekt studije predizvedivosti bit će gotov. Za mjesec dana ćemo imati jasniju sliku i po svim podacima koje sad imamo će most biti visokoplasiran na ljestvici mogućih rješenja za povezivanje hrvatskog juga s ostatkom zemlje", poručuje Grčić.

Cilj strategije je istražiti i realne potrebe građana kad je promet u pitanju, iskoristiti riječne luke i povezati ih sa željeznicom, definirati kriterije ulaganja i subvencioniranja prijevoza, liberalizirati tržište, te detektirati neisplative projekte. "Moramo pojačati logistiku i modernizirati tvrtke te usuglasiti upravljačku politiku s razvojnom vizijom", zaključuje Grčić..

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara