CRO PAK za jedinstvenu SMS bocu za maslinovo ulje

JEDINSTVENI dizajn ambalaže u kojoj se nalaze prirodni, mediteranski delikatesni proizvodi SMS, još jednom plijeni svojom pažnjom, te dokazuje da se hrabrost i inovativnost isplate. Trobridna SMS-ova boca za maslinovo ulje, dizajn poznatog Borisa Ljubičića, koja na sebi ima ergonomski "utor" za njeno lakše držanje, dobitnik je nagrade CRO PAK 2005., u jednoj od najtežih kategorija: industrijski dizajn.

U organizaciji Instituta za ambalažnu i grafičku industriju, časopisa "Ambalaža, grafička industrija" i Tectusa d.o.o., Zagreb, ove su godine na Plitvičkim jezerima po drugi put dodijeljene CroPak nagrade i CroPak priznanja za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu s aspekta industrijskog i grafičkog dizajna, te označavanja.

Stručni ocjenjivački sud ocjenjivao je na osnovu osam kriterija: sadržaj, informativnost, dostupnost, tisak, inovativnost, ergonomija, dizajn i ekološke značajke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kategoriji industrijski dizajn SMS je osvojio  CroPak 2005. za trobridnu bocu za maslinovo ulje. Trobridni oblik boce kao i njena zelena boja, najoptimalnija je kombinacija čuvanja maslinovog ulja zbog odbijanja svjetlosti. SMS je na tu bocu dodao još i utor "Petrovog palca" koji označava originalnost. Utor u isto vrijeme predstavlja i uporišnu točku da boca ne sklizne iz ruke.

Uz SMS bocu za maslinovo ulje, Priznanje CRO PAK 2005. u kategoriji "serija hrvatskog prehrambenig proizvoda" dobila je i serija SMS prehrambenih proizvoda (izabrani SMS proizvodi u trobridnim teglama 200 g), a ista serija SMS proizvoda dobitnik je i Priznanja CRO PAK 2005.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara