"Dnevnik" na kioscima od 1. ožujka
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PRVI hrvatski poslovni dnevni list "Dnevnik", u izdanju Europapress holdinga pojavit će se na kioscima 1. ožujka.
Na najmanje 32 stranice Dnevnik će od ponedjeljka do petka donositi najvažnije teme i vijesti iz gospodarstva i "biznisa", te ostalih područja namijenjenih poslovnim ljudima, kao glavnoj ciljanoj publici, kazao je glavni urednik Dnevnika Miodrag Šajatović.
Osim sadržaja vezanih uz poslovanje, za koje će biti rezervirana gotovo polovica prostora, list će oko 25 posto stranica posvetiti politici, dok će se u zadnjem dijelu obrađivati teme vezane uz informatiku, tehnologiju, internet i stil života. Po jedna stranica bit će namijenjene sportu i tv prilogu, rekao je Šajatović.
U tim novinama, čije inačice već duže godina uspješno posluju u gotovo svim europskim i tranzicijskim zemljama, radit će 50-ak novinara, te još desetak dopisnika, koje će Dnevnik "posuđivati" od Jutarnjeg lista.
Okosnica redakcije novinari su "Poslovnog tjednika", ugašenog u veljači ove godine nakon objavljenog 101. broja. Osim redakcije novi će "Dnevnik" od ugašenog tjednika naslijediti i oko 3.000 pretplatnika, koji su nakon prestanka izlaženja tjednika izrazili želju da pet puta tjedno primaju poslovne novine, kaže Šajatović.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na pitanje u kojoj će nakladi Dnevnik izlaziti, te kolika bi im tiraža bila dovoljna za uspješno poslovanje Šajatović nije želio izravno odgovoriti, rekavši da takve podatke nakladnik najčešće drži u tajnosti. No, odbacio je glasine da je Dnevnik dobio financijsku potporu Europske unije.
Najavljujući ozbiljne novine oslobođene žutila, Šajatović je kazao da će one čitatelje, osim suvremenim grafičkim rješenjem i dobrim odabirom tema, zasigurno privući i kvalitetnom kombinacijom informiranja i analitičnosti.
(Hina) xam ysšh
Na najmanje 32 stranice Dnevnik će od ponedjeljka do petka donositi najvažnije teme i vijesti iz gospodarstva i "biznisa", te ostalih područja namijenjenih poslovnim ljudima, kao glavnoj ciljanoj publici, kazao je glavni urednik Dnevnika Miodrag Šajatović.
Osim sadržaja vezanih uz poslovanje, za koje će biti rezervirana gotovo polovica prostora, list će oko 25 posto stranica posvetiti politici, dok će se u zadnjem dijelu obrađivati teme vezane uz informatiku, tehnologiju, internet i stil života. Po jedna stranica bit će namijenjene sportu i tv prilogu, rekao je Šajatović.
U tim novinama, čije inačice već duže godina uspješno posluju u gotovo svim europskim i tranzicijskim zemljama, radit će 50-ak novinara, te još desetak dopisnika, koje će Dnevnik "posuđivati" od Jutarnjeg lista.
Okosnica redakcije novinari su "Poslovnog tjednika", ugašenog u veljači ove godine nakon objavljenog 101. broja. Osim redakcije novi će "Dnevnik" od ugašenog tjednika naslijediti i oko 3.000 pretplatnika, koji su nakon prestanka izlaženja tjednika izrazili želju da pet puta tjedno primaju poslovne novine, kaže Šajatović.
Na pitanje u kojoj će nakladi Dnevnik izlaziti, te kolika bi im tiraža bila dovoljna za uspješno poslovanje Šajatović nije želio izravno odgovoriti, rekavši da takve podatke nakladnik najčešće drži u tajnosti. No, odbacio je glasine da je Dnevnik dobio financijsku potporu Europske unije.
Najavljujući ozbiljne novine oslobođene žutila, Šajatović je kazao da će one čitatelje, osim suvremenim grafičkim rješenjem i dobrim odabirom tema, zasigurno privući i kvalitetnom kombinacijom informiranja i analitičnosti.
(Hina) xam ysšh
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati