General Motors odustaje od oglašavanja na Facebooku: Smatraju ga uzaludnim

KLJUČNI PODACI
  • U GM-u su zaključili da plaćanje reklama na Facebooku nema velikog utjecaja na potrošače
  • Službeno su potvrdili kako odustaju od daljnjeg plaćanja oglasa
Piše: I.M.
utorak, 15.5.2012. 22:12
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

General Motors odustaje od oglašavanja na Facebooku: Smatraju ga uzaludnim

Foto: AFP

SVEGA nekoliko dana prije nego što će se dionice Facebooka naći u javnoj ponudi pojavila se informacija kako General Motors odustaje od oglašavanja na Facebooku, budući da ga smatraju neučinkovitim i uzaludnim.

Prema pisanju Wall Street Journala, GM godišnje troši oko 40 milijuna američkih dolara za marketing na Facebooku, od čega oko 10 milijuna odlazi na plaćene oglase.

U GM-u su zaključili da plaćanje reklama na Facebooku nema velikog utjecaja na potrošače. Službeno su potvrdili kako odustaju od daljnjeg plaćanja oglasa. Iako odustaju od plaćanja reklama, nastavit će objavljivati važne informacije o kompaniji i svojim proizvodima na svojim službenim Facebook stranicama.

Odustajanje od plaćanja oglasa na Facebooku dio je GM-ove strategije povećanja marketinške učinkovitosti uz smanjenje troškova.

Komentari (3)
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

  • Jan_Bibijan   Objavljeno prije godinu dana
    To je isto kao da se Amiši i Jehovini svjedoci reklamiraju preko fejsbuka a ne koriste struju.


  • ZelimMiranZivot   Objavljeno prije godinu dana
    klap klap klapSigurno su zdrobili par milja dolara da to shvate.


  • ShabbyChic.   Objavljeno prije godinu dana
    sasvim realno od strane GM


Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije