Građani se pomamili za maramicama koje podsjećaju na Sanaderovu jamstvenu karticu
VEĆ SMO u predizbornim kampanjama u Hrvatskoj vidjeli svakojake propagandne poruke i promidžbene materijale. Vidjeli smo juriš na sv. Geru u odori bana Josipa Jelačića, nebrojene početke radova koji su već nekoliko puta započeti, ali nismo još vidjeli ovako originalan predizborni materijal, uz to koristan i upotrebljiv. Naime, HNS je tiskao 160 tisuća paketića maramica koji podsjećaju na jamstvenu karticu dr. Ive Sanadera iz predizborne kampanje 2003.
Deset ljudi se proteklih dana upisalo u HNS samo zbog maramica
Ovaj originalni predizborni uradak HNS-a je njihov dosadašnji saborski zastupnik, Dragutin Lesar, koji je i došao na ovu ideju, predstavio i na svom blogu. Lesar nam je rekao da su paketići maramica podijeljeni po županijskim organizacijama i da ih je već samo u Međimurju podijeljeno 12 tisuća."Kad ih ljudi prime u ruke, prvo im nije jasno što je to. Kad shvate, svi prasnu u smijeh i oduševe se njima. U posljednjih nekoliko dana u stranku smo primili deset osoba koje su odlučile pristupiti HNS-u samo zbog ovih maramica. Odlučili su nagraditi našu inventivnost ", rekao je Lesar. Njemu je sad žao što su tiskali samo 160 tisuća primjeraka i nada se da će biti moguće tiskati još primjeraka.
Lesar kaže da će poruka ovih maramica nekoga razveseliti, a nekoga rastužiti. "No, to im je i namjena. Da se brišu suze radosnice ili suze žalosnice. To nisu maramice za brisanje nosa", upozorava Lesar. Na svom blogu je napisao i kako je došao na ovu ideju. Prisluškivao je razgovor u jednom kafiću kad je čuo ideju jedne gospođe koja je rekla da bi bilo dobro da netko od političara u kampanji podijeli toalet-papir na kojem bi pisalo "Pokušajte obrisati sva sranja koja su ovi napravili". Lesar nas je upozorio da su ove maramice u potpunosti ekološki proizvod.
Zabavna predizborna kampanja
Ove maramice su zasigurno puno originalnije od dosadnih HNS-ovih reklamnih plakata sa kojih se smiješe predsjednica Vesna Pusić i dopredsjednik joj Radimir Čačić sa potpuno neoriginalnom porukom "Biramo budućnost sada", a čini se i kako su puno efektnije, na što upućuje broj od 160 tisuća podijeljenih paketića. Trebali su "narodnjaci" osmišljavanje svoje predizborne kampanje dati u cijelosti u ruke Lesara, koji je često bio maštovit i za saborskom govornicom u proteklom petom sazivu Hrvatskog sabora.
Predizborna kampanja još nije niti počela, no nakon što su protekli tjedan i HDZ-ovi plakati osvanuli uz hrvatske prometnice možemo zadovoljno zaključiti da će ovo očigledno biti jako zabavna kampanja. To je vjerojatno tako kada, kao što analitičari tvrde, nema ideoloških sukoba u predizbornoj kampanji.
D.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati