HGSS sjajno spustio nepismenom HTZ-u: Evo tko stoji iza hit statusa na Fejsu
Foto: Facebook
HRVATSKA turistička zajednica posljednjih se dana našla na meti kritika nakon što su vrlo nespretnim prijevodom na engleski jezik turistima poručili da je Hrvatska gubljenje vremena.
Među brojnima koji su se na ovaj ili onaj način osvrnuli na neugodan gaf kojeg je HTZ pokušao opravdati kao antireklamu, našla se i Hrvatska gorska služba spašavanja - i naišla na sjajan odjek na društvenim mrežama.
"Dragi turisti, Hrvatska je puna života i s nama nećete gubiti vrijeme. Naprotiv, mi ćemo vam spasiti život! Besplatno! Čuvajte se!", poručili su HGSS-ovci putem društvenih mreža, na besprijekornom engleskom.
No, ovo nije prvi put da je HGSS duhovitim statusima na društvenim mrežama uputio kritiku ili apel, požnjevši pritom simpatije javnosti. Slično su učinili i u siječnju, kada je predsjednik Hrvatskog sabora Željko Reiner pod rotirkama izbjegao gužve na granici i otišao na skijanje.
"Ako idete na skijanje, sanjkanje i ostala zimska veselja van Hrvatske autobusom, autom ili pod rotirkama, pazite na sebe. I zapamtite, intervencije na skijalištima u Europi nisu besplatna", napisali su tada, a njihov je status postao hit dana.
"Kad Vam na pamet padnu neke genijalne ideje kao što je sanjkanje na zatvorenom crvenom spustu na Sljemenu, sjedite i razmislite. Proći će", još je jedan od njihovih popularnih statusa.
Očito je da bi se djelatnici HTZ-a mogli ugledati na HGSS, čijim djelatnicima komunikacija na društvenim mrežama ide jednako dobro kao i onaj važniji posao kojeg obavljaju maestralno - spašavanje života.
Dodajmo tome da u HGSS-u rade sve redom volonteri, a za društvene mreže su zadužene tek dvije osobe. Kako su nam otkrili, tu i tamo se ubaci i netko treći, jer sve to rade uz svakodnevne obveze - poput razvoženja vlastitih mališana u školu ili vrtić, kupovine spize ili potražnih akcija po brdima i špiljama, što su spašavateljima svakodnevne, uobičajene radnje.
"Iza poruka stoje članovi Komisije za informiranje i analitiku HGSSa. Postovi nastaju ovisno o situaciji potrebi, odnosno da li se radi o nekim informacija koje treba podijeliti ili jednostavno komentirati neke stvari kako bi prezentirali ono što HGSS radi; spašavanje ljudi. Informiranjem javnosti radimo i preventivnu djelatnost. Kad pišemo postove ne razmišljamo o tome dali će postati hit, ali iskreno drago nam je kad se to dogodi. To osigura da će naša poruka doći do više ljudi", rekli su za Index iz HGSS-a.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati