54.158.21.160 US
 

HTV ukida emisiju "Hrvatska uživo"

Piše: I.Ć.
ponedjeljak, 11.9.2017. 12:55
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: HRT

HRVATSKA UŽIVO, jedna od najgledanijih i najdugovječnijih emisija HTV-a, navodno je ukinuta nakon 13 sezona prikazivanja. Kako doznajemo, umjesto Hrvatske uživo trebala bi ići emisija "Kod nas doma". Emisija se najavljuje kao "malo gastronomije, malo mode, dizajna i moderne psihologije", a vodit će je Barbara Kolar.

 


Na HTV-u za sada nema službene potvrde, no prema informacijama koje imamo, novinari i urednici jutros su dobili obavijest kako bi emisija u petak 15. rujna mogla biti posljednja. Detalji jesenske sheme bit će poznati sutra kada HTV ima službeno predstavljanje novog rasporeda, a nova shema počinje od 18. rujna.

 

Nije se sviđalo ni Radmanu

HTV-u smo postavili upit oko ukidanja emisije, no za sada nema odgovora.

Već duže vrijeme govori se o ukidanju popularnog HUŽ-a. Bivši glavni ravnatelj Gordan Radman pokušao je ukinuti tu emisiju 2013. godine, a navodno zbog koncepta emisije koja je bila prekritična za tadašnju vlast. Tadašnja namjera vodstva HRT-a bila je uvođenje emisije radnog naziva "Pozitivna Hrvatska". No, odustalo se nakon negativnih reakcija na najavu.

Za vrijeme vladavine v.d. glavnog ravnatelja Siniše Kovačića emisija je dobila novi termin i to u 13.15 sati, opet pod izlikom da je terminu nakon 17 sati primjeren "pozitivniji" sadržaj. Nakon negativnih reakcija, Hrvatska uživo u siječnju je vraćena u svoj "stari" termin nakon 17 sati.

U emisiji su, do sada, svoj novinarski staž odradili brojni HRT-ovi novinari i urednici, a mnoge su objavljene reportaže dobile nagrade i priznanja Hrvatskoga novinarskog društva i Hrvatske radiotelevizije.

Žele zaboraviti najveću korupcijsku aferu

Podsjetimo, pod teretom najveće korupcijske afere na HRT-u radi se jesenska shema.

Provedba nadzora zakonitosti rada i poslovanja HRT-a za 2016., a koja ima 122 stranice bez dokumentacije koja je u prilogu, otkrila je niz nepravilnosti u poslovanju HTV-a za vrijeme mandata privremenih upravitelja, Siniše Kovačića i Blage Markote.

Dokument koji je Nadzorni odbor HRT-a predao zastupnicima u Saboru otkrio je kako su se ugovori s pojedinim neovisnim producentima sklapali prije isteka roka za predaju prijava na javni poziv te potpuno netransparentno. Među njima je i onaj bivšeg savjetnika za medije HDZ-a, Miljenka Manjkasa.

Nadzor je otkrio i 25 izvansudskih nagodbi koje su se sklapale bez da je prethodno u tim predmetima održana ili dovršena glavna rasprava te da u većini slučajeva nisu pribavljena odgovarajuća pravna mišljenja. Jedna od nagodbi bila je i ona za Stipića teška 85 tisuća kuna, za "diskriminaciju po političkoj osnovi".

Sustavno uništavanje, a ne izolirani incidenti

Neke od nagodbi Kovačić je potpisao posljednjeg dana svog mandata i to bez znanja Nadzornog odbora, a čini se i pravne službe HRT-a. Otkriven je i sporni ugovor s Antunom Vrdoljakom te su napokon razjašnjene sve nedoumice oko sporne nabave serije "Grička vještica".

Izvješće je pokazalo da se prošle godine sustavno radilo ne samo na štetu javne televizije, nego i pretplatnika. HDZ je napravio sve da Izvješće degradira, pa su tako ekspresno prije ljetne saborske stanke u žurnom postupku smijenjeni članovi Nadzornog odbora koji su i ukazali na nepravilnosti u radu HRT-a.

Vrh Prisavlja previše se ne uznemirava ni oko Izvješća koji duboko kompromitira HRT, ni oko političke odluke da se smijeni Nadzorni odbor.
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije