Ministar Vukelić otvorio 5. međunarodne dane marketinga
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić svečano je večeras otvorio 5. međunarodne dane marketinga "PRIME 2005.", koji se od danas do subote održavaju na Zagrebačkom velesajmu. L
Osnovni je cilj PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA-e, prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije.
Po predviđanjima organizatora okupit će 160 izlagača iz 17 zemalja.
Sajam okuplja oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće i druge sudionike industrije marketinga.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Je li masovni marketing velika pogreška, što su to full service agencije, što su integrirani komunikacijski planovi i kako dizajn stvara vrijednost, neka su od pitanja na koja će tijekom PRIME-a pokušati odgovoriti domaći i inozemni marketinški stručnjaci u svojim predavanjima.
Uz edukativni i izložbeni program, pripremljene su i brojne promocije izlagača PRIME-a te bogat zabavni program.
Otvarajući priredbu, ministar Vukelić naglasio je važnost marketinga u postizanju veće konkurentnosti hrvatskih proizvoda na stranim, ali i na domaćem tržištu. Kako je rekao, u Hrvatskoj prisutnošću svih značajnijih svjetskih marki već u biti imamo svjetsko tržište i konkurenciju, pa se pitanje primjerenoga ulaganja u markreting nameće kao nezaobilazno pri svakom pokušaju uspješnog tržišnog natjecanja. Podsjetio je da je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva za ovu godinu predvidjelo posebna, dosad najveća novčana sredstva za poticanje marketinških akcija malih i srednjih poduzetnika.
Po riječima predsjednika HURA-e Kamila Antolovića, vrijednost hrvatske marketinške industrije dosegnula je 2 posto BDP-a, a ta je industrija potpuno integrirana u svjetsko tržište. Da je tome tako, kaže Antolović, svjedoči prisutnost gotovo svih značajnijih svjetskih brandova (robnih marki) i kompanija na hrvatskom tržištu te ispostava svih značajnijih svjetskih marketinških agencija.
Ipak, kako je rekao, Hrvatska unatoč tomu još uvijek nema definiran tržišni identitet kao ni strategiju tržišnog komuniciranja, a postizanje tih ciljeva označio je kao prioritet za iduće razdoblje.
(Hina) xdduk ymć
Osnovni je cilj PRIME-a, zajedničkog projekta ZV-a i gospodarskog interesnog društva za tržišno komuniciranje HURA-e, prezentacija noviteta na području tržišne komunikacije.
Po predviđanjima organizatora okupit će 160 izlagača iz 17 zemalja.
Sajam okuplja oglašivače, medije, istraživačke i produkcijske kuće i druge sudionike industrije marketinga.
Uz edukativni i izložbeni program, pripremljene su i brojne promocije izlagača PRIME-a te bogat zabavni program.
Otvarajući priredbu, ministar Vukelić naglasio je važnost marketinga u postizanju veće konkurentnosti hrvatskih proizvoda na stranim, ali i na domaćem tržištu. Kako je rekao, u Hrvatskoj prisutnošću svih značajnijih svjetskih marki već u biti imamo svjetsko tržište i konkurenciju, pa se pitanje primjerenoga ulaganja u markreting nameće kao nezaobilazno pri svakom pokušaju uspješnog tržišnog natjecanja. Podsjetio je da je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva za ovu godinu predvidjelo posebna, dosad najveća novčana sredstva za poticanje marketinških akcija malih i srednjih poduzetnika.
Po riječima predsjednika HURA-e Kamila Antolovića, vrijednost hrvatske marketinške industrije dosegnula je 2 posto BDP-a, a ta je industrija potpuno integrirana u svjetsko tržište. Da je tome tako, kaže Antolović, svjedoči prisutnost gotovo svih značajnijih svjetskih brandova (robnih marki) i kompanija na hrvatskom tržištu te ispostava svih značajnijih svjetskih marketinških agencija.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ipak, kako je rekao, Hrvatska unatoč tomu još uvijek nema definiran tržišni identitet kao ni strategiju tržišnog komuniciranja, a postizanje tih ciljeva označio je kao prioritet za iduće razdoblje.
(Hina) xdduk ymć
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati