54.221.76.68 US
 

Nakon Indexovog članka o Pošti ne prestaju poruke ljutih građana: "Ukrali su mi božićne poklone"

Piše: Denis Mahmutović
subota, 2.12.2017. 13:59
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto:Čitatelji Indexa

INDEX je prije nekoliko dana objavio članak o građanima koji bjesne na Hrvatsku poštu.

>> Građani (opet) bijesni na Poštu: "Neka ljudi vide zbog kakvih uhljeba nemaju posao"

Pisali smo, kao i prije nekoliko mjeseci, o problemu s kojim se susreće velik broj ljudi, a to je da ih u poštanskim sanducima redovito znaju dočekati obavijesti o pošiljci bez da im je itko zvonio na vrata.

"Prigovori se bilježe u promilima"


Kad smo u rujnu pisali o tom problemu, Pošta nam je odgovorila kako na terenu imaju više od 2 300 dostavljača te kako prigovore korisnika "bilježe u promilima". Ti prigovori "nikako nisu pravilo", rekli su nam prije nekoliko mjeseci.

Konkretno, u 2016. Služba za korisnike zaprimila je 2 710 prigovora, od kojih je 161 označen kao opravdan. U 2017. je zaprimljeno 1 069 prigovora, od čega 32 opravdana", objasnili su nam tada iz Pošte.

Kako smo već gore napisali, prije nekoliko dana objavili smo prigovor bijesnog građanina koji tvrdi da je u sandučiću dobio obavijest o pošiljci, ali da mu nitko pošiljku nije pokušao dostaviti. U to je uvjeren jer je, kako nam je kazao, cijelo jutro bio kod kuće.

Opet sličan odgovor

Opet smo uputili upit Hrvatskoj pošti i opet smo dobili sličan, ovaj put poduži, odgovor.

"U objavljenom članku i poslanom upitu nema konkretnih podataka o korisniku te nismo u mogućnosti provjeriti što se točno dogodilo", pisalo je u njemu.

"Svim prigovorima se pristupa ozbiljno te se istražuju okolnosti pojedinačnih slučajeva. Opravdane pritužbe na rad i usluge broji se u promilima", ponovili su.

"Važno je istaknuti kako postoje slučajevi kad poštar nije dužan dostaviti pošiljki već ostavlja obavijest o prispijeća. Npr. pošiljke koje nisu poslane preporučeno, poštar ne uručuje osobno korisniku već ju ostavlja u kućni kovčežić. Ukoliko takva pošiljka svojim dimenzijama ne odgovara otvoru na kućnom kovčežiću tada poštar korisniku ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
 
Hrvatska pošta obavlja poštanske usluge u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, općim uvjetima poslovanja te aktima Svjetske poštanske usluge u međunarodnom prometu. Dnevno se u Hrvatskoj uruči gotovo milijun pošiljaka i ako dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom, još jednom napominjemo, to nikako nije pravilo. Smatramo kako je ocrnjivanje svih poštara i poštarica te Hrvatske pošte, na osnovu neprovjerenih informacija neprofesionalno i zlonamjerno. Velika većina poštara i poštarica, kao i šalterskih radnika i radnica iznimno dobro i odgovorno obavljaju svoj posao. Svakog dana se trude ispuniti misiju Hrvatske pošte – građanima na usluzi. Poštari su oduvijek bili važni članovi zajednice, a to su i danas. Posao poštara je vrlo odgovoran i zahtjevan i većina kolega ga obavlja profesionalno i savjesno", stoji u njihovom odgovoru. (klikom na screenshot dolje dobit ćete uvećanu sliku odgovora).



Pozvali smo građane da nam jave kako Pošta stvarno radi


S obzirom na to da smo očekivali sličan odgovor od Pošte, pozvali smo građane da nam se obrate ako su imali sličnih iskustava.

Zatrpali su nas.

Prenijet ćemo samo neka od iskustava koja su pristigla na adresu redakcije. Htjeli smo objaviti sva, ali nam fizički ne stanu u jedan članak. Ako je suditi po reakcijama bijesnih građana, pritužbe na rad i usluge Pošte ipak se ne broje u "promilima".

"Promil" 1

"Već preko godinu dana naručujem konstantno proizvode s eBaya i sličnih stranica. 9/10 puta sam našla ceduljicu u sandučiću, a bila sam kod kuće, portafon/zvono je normalno radio. Znala sam otić bacit smeće (smetlarna je unutar zgrade), vratit se u stan, spremit za posao, i naći ceduljicu u sandučiću nakon 15 min. I tako svaki put. Također, 2 puta sam dobila obavijest, koja je bila jako nečitko napisana, ima sličnosti u imenu i prezimenu, ali paketić nije bio za mene (radilo se o muškoj osobi), i na brzinu čitajući otišla sam u poštu podići paketić kad ono gospođa kaže to nije vaše. Ok, moj bed što nisam dobro čitala, ali lijepo piše moja adresa, isto slovo početka imena i prezimena. Drugi put je u sandučić ubačen paket i naravno da sam ga otvorila jer nisam mislila da bi krivo bilo stavljeno, i kad sam otvorila vidjela sam da to nije ništa od onoga što sam ja naručila, pogledam primatelja, opet isti za kojeg sam ranije dobila ceduljicu, čak piše adresa na koju je trebao bit isporučen. Odem u poštu poslat pismo i usput odnijet taj paketić koji sam zabunom dobila, i kaže meni gospođa: "Pa mogli ste vi to odnijeti na tu adresu". Zar je moj posao nositi pošiljke iz svog sandučića u onaj pravi? Kao i svaki zaposleni građanin nemam viška vremena, da pola sata čekam u pošti da bi mi netko rekao mogli ste vi to odnijet. Ne mislim maltretirat ljude noseći pošiljke koje je poštar trebao pravilno isporučiti. Radi se o zapadnom dijelu Zagreba, pošta na Trgu Ivana Kukuljevića", piše u jednom prigovoru.

"Promil" 2

"Samo da vam pokažem kakve "žute papiriće" naši poštari ostavljaju. Ne morate zamutiti rukom pisani tekst na formularu", stoji u prilogu drugog.



"Promil" 3


"Poštovani, u svezi teksta kojeg ste imali neki dan na Portalu, a vezanim za slučajeve "dostave" pošte i paketa, opisat ću Vam slučaj od ponedjeljka 27. 11. 2017. godine.

Naime, u ponedjeljak sam poslao dva paketa sestri u Zadar HP Ekspresom s naznakom da se paket dostavi do 20,00 sati. Paketi su jednostavno nestali i nisu uručeni 28. 11., a nije bilo ni traga na njihovoj internetskoj aplikaciji track and trace. Napravio sam prigovor, no nitko se nije javio iz njihove službe da pojasni o čemu je riječ. U trag paketima ušlo se danas, treći dan i vidi se iz fotke koju šaljem da je dostava pokušana tek danas (29. 11.), dakle treći dan od slanja paketa oko 13,05. Sestra je radila do 14,00 pa nitko nije mogao preuzeti pakete.

Na upit, hoće li danas paketi biti ponovno dostavljeni (jer dostava je plaćena), dobio sam nesuvisle odgovore kao onaj, neka dođe sama u Poštu (dva paketa, 14 kg i 2 kg) i podigne ih.
 
No, kako kaže gospođa, može ponovna dostava, ali to će nas koštati 20 % od cijene koju smo već platili.
- Ok, kažem ja, pošaljite pakete na dostavu, a onda je uslijedio novi šok.
- Da gospodine, ali nije sigurno da će dostava biti danas.
Nisam više imao živaca slušati tu gospođu i shvatio sam da imamo pravo samo platiti uslugu koja nije izvršena.

Kao što sam joj rekao, nikad više HP Ekspress neće vidjeti moje pakete", piše jedan ljutiti građanin.



"Promil" 4


"I sama sam imala nekoliko slučajeva ostavljanja papirića u sandučiću, a ja čučim doma. Nitko ni da pozvoni. Žalili smo se pošti, no ništa se značajnije nije desilo.

Najnoviji slučaj imam s paketom koji je 20. 11. 2017. poslan iz Otočca. Još uvijek nije stigao na moju adresu. Uz pomoć broja preporuke svakodnevno sam provjeravala status pošiljke koja se u ovih 10 dana nije pomakla iz Otočca.

Nazvala sam HP u Karlovcu, odnosno zovem danima, no nitko se ne javlja. Nazvala sam Hp broj za pomoć 072 i javila se zaista ljubazna gospođa koja mi je potvrdila ono što sam i sama znala i koja mi je preporučila da nazovem osobu koja je paket poslala i traži potražnicu ili požurnicu (to je još 10 dana čekanja).

Gospođa koja mi je paket poslala, tvrdi da joj ovo nije prvi slučaj da je paket zagubljen (kaže da se traženi paketi nikada nisu pronašli), i da će mi ukoliko je to slučaj i s mojim paketom ponovno poslati naručene proizvode.

Dakle, što je tu na stvari, tko bi trebao snositi trošak gubitka? Kako doći do svojih novaca (zakinuti su i pošiljatelj i primatelj) i je li se ikada desilo da im je trošak u razumnom roku vraćen?"


 
"Promil" 5

Čitam Vaš članak o HP i isporuci pošte,a ujedno sličan problem se danas i meni dogodio. Primio sam danas poštu od PBZ-a s računom za American i kad sam otvorio, imam što vidjeti. Račun treba platiti danas 28. 11. Pošiljka je zaprimljena u HP-u ili poslana na dostavu 21. 11. 2017 u 14,19 h. Znači da je pošta putovala do moje adrese u Zagrebu - Klaićeva punih 8 dana. Kako danas nisam stigao platiti račun, slijedi mi na sljedećem računu zatezna kamata koju ja ne mogu naplatiti dostavi, tj. HP-u.

"Promil" 6

U vezi vašeg članka o problemima s dostavom pošiljaka, mogu vam prenijeti još slično iskustvo. Naime, kod mene se radi o nedostavi u poštanski sandučić, već lijepljenje obavijesti na ulazna vrata od zgrade (što je ujedno i protuzakonito). Također je bilo slučajeva dostava tako da se pošiljka samo djelomično zagura u sandučić – istina, u tom slučaju poštaru nije dužnost dostaviti pošiljku do vrata (i recimo istu ostaviti ispod otirača), ali mu je dužnost ostaviti obavijest da preuzmem pošiljku u pošti. No, slično kako vjerojatno nekada niti ne uzmu pošiljku iz pošte, tako im se ne da istu niti vraćati u poštu ako ju ne mogu dostaviti. Sjećam se još nekih prijašnjih vremena kada je poštar vrlo ljubazno donosio pošiljke na vrata iako mu to nije bila dužnost, a s njima onda i svu drugu poštu koja je taj dan došla... Neka prošla vremena.
 
Prvi problem s lijepljenjem obavijesti na ulazna vrata sam i prijavio HP službi za prigovore, no odgovor je očekivan. Moram reći i neistinit jer su vrata za invalide bila otključana, a portafon u vrijeme dostave pošiljaka nije radio. U prilogu vam dostavljam moj prigovor, njihov odgovor te slike kako se danas dostavljaju pošiljke.... S obzirom da nisam zadovoljan odgovorom, proslijedit ću pritužbu dalje u HAKOM, iako nije da se nadam da ću nešto postići :-/ No, upornošću, većim brojem prigovora i strpljenjem, možda jednom i promijenimo nešto ;)



TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA


"Promil" 7

Pozdrav, prošle godine sam naručila paket koji je trebao stići HP-om. Cijeli dan sam bila doma, nitko nije zvonio. U nekom trenutku pogledam tracking online i vidim da je pokušana dostava, ali da nikog nije bilo doma. Potpuna neistina. Nakon toga idem do sandučića, ni tamo nema ostavljene obavijesti.

Odlazim s tracking brojem u poštu i podižem paket. Srećom sam pogledala jer bi se inače vratio. Pišem prigovor HP-u na koji dobivam automatski odgovor da će biti obrađen u 15 dana. Nikad nisam dobila odgovor. Listić mi se u sandučiću pojavio par dana kasnije...

"Promil" 8


Poštovani,

S navedenim problemom vodim rat već dugo vremena, ali nije dao rezultata. Sve navedeno doživio sam kao i gospodin iz članka, već 30 puta. Poštar ne nosi paket/pismo, samo ubaci cedulju. U pošti (Kennedyjev trg, Zagreb) dobio sam uputu  kako mogu obavijestiti nadzornika poštara.  Na pisanu žalbu nisam dobio odgovor. Normalni i zaposleni ljudi su u radno vrijeme na svom radnom mjestu. U to isto radno vrijeme HP pokušava dostaviti pošiljke. Zašto ne postoji opcija da moja privatna pošta bude dostavljena na moje radno mjesto? Kada dođete u poštu problem nastaje i s parkiranjem u blizini Kennedyjevog trga. Naravno, sve blagajnice "rade sve", pa ti čekaj po pola sata dok ona 5 puta objašnjava mlađem gospodinu gdje na kuverti napisati tko šalje, a tko prima. Dodatno: ne kažem da osoblje ne smije imati pauzu, ali na pauzu se ide kad se možeš organizirati, a ne u fiksno vrijeme i ako ti je u poslovnici 30 nervoznih ljudi koji nemaju izbor drugog pružatelja usluge na ovoj razini. Živim za dan (ako ikada dođe) kada će HP biti samo centralni državni/gradski sabirni centar/platforma, a da korisnik na recimo (opet tragikomičnom portalu) e-građanin odabere svog providera. Ionako nam je platiti uslugu, pa onda neka bude kakva i treba biti. Revoltiran sam jako prema gradskim i državnim službama, ali što je tu je. Uf... odmah se naljutim. Hrvatska tuga u svakom segmentu.
 
"Promil" 9

Javljam se u vezi članka o aljkavosti dostavne službe HP-a. I sam sam imao pritužbe na lokalnog poštara koji od svega najviše voli dijeliti pošiljke u lokalnom kafiću, a zbog neugodnosti koje mi je priuštio četiri puta sam ga prijavio voditelju Goranu Škugoru (pošta Šibenik). Živim u Bilicama kod Šibenika, sam, i normalno da nisam kod kuće 24/7, ali imam poštanski sandučić (jedan od rijetkih) i kućni broj jasno istaknut. Oblici dostave su bili sljedeći: - ostavljanje preporučenih i sudskih pošiljki kod susjeda - ostavljanje obične pošte na stolu u susjednom dvorištu pa bi je vjetar nosio - ostavljanje upravnih akata i rješenja u poštanskom sandučiću (trebalo ih je potpisati) kad sam bio kod kuće - posljednji slučaj je biser: Trebao sam dobiti pošiljku iz Slovenije za koju sam imao tracking No i vidio da je trebala biti dostavljena na dan kad sam bio odsutan. Ali - u sandučiću nije bilo obavijesti, dok je status pošiljke bio "POKUŠANA DOSTAVA":-))) Na ovo posljednje sam istu večer poslao mail g. Škugoru na koji mi je u 08.02 ujutro odgovorio da je pošiljka ponovo predana na dostavu i da će biti uručena oko 11.30, što se i dogodilo. Sve to djeluje kao humoreska, ali kad tako dođe rješenje o vodoprivrednom doprinosu na skoro 2 000 kn gdje možeš ishoditi i olakšice, ali zaraditi i ovrhu, onda nije smiješno. GAZITE IH!

"Promil" 10

Čitam na vašem portalu da su građani opet bijesni na poštu, a ispod vidim da vam se javimo ako imamo slična iskustva, pa se eto imam potrebu javiti, iako nažalost nemam slična iskustva. Plakao bih od sreće da ih imam i da mi je vrhunac problema s poštom da mi ostave samo papirić bez paketa.

Započet ću s posljednjim iskustvom koje se desilo na ljeto. Dobio sam u sandučić obavijest o paketu staru preko 5 dana. Bio je i datum kada je poštar navodno pokušao dostaviti paket i to je bilo starije od 5 dana (mislim da je bio tjedan dana, ruke su mi ne tresle pa fotografija nije dobro ispala). Odmah sam otišao na poštu gdje me je dočekalo "To se vratilo!" i službenica mi je bacila natrag papirić. Rekao sam da sam to dobio TAJ dan, na što mi je rekla da to nije njen problem i pozvala sljedeću stranku.

Tražio sam objašnjenje i uputila me na broj poštanskih kontrolora uz napomenu "Ako vam se uopće jave". Naravno, nisu se javili. Idući dan ih se nije moglo dobiti na telefon jer su do 12 sati na terenu (tako mi je rečeno na nekom od ostalih brojeva na koje se netko javio), a nakon 12 sati je rečeno da oni rade do 12 pa sam trebao zvati do tada. Nakon par sati zvonjenja na nekom drugom broju su me uputili na sljedeći broj gdje sam opet zvonio par sati, pa su me uputili na poštanske kontrolore gdje ništa. Na kraju sam došao do nekog broja u Zagrebu gdje su me uputili da mi je službenica na šalteru podizanja paketa trebala pomoći te me uputiti kuda dalje. Kako radim, idući dan je majka otišla na poštu pokušati doći do kontrolora, no oni NE primaju stranke, te ih se može isključivo zvati na telefon. Do 12 su na terenu, a nakon 12 ne rade. Ostao sam bez paketa i informacije koji je bio paket.

"Promil" 11

Svi ukućani su bili kod kuće, i ja slučajno prođem pored poštanskih sandučića i naiđem na ovakvu pošiljku.



"Promil" 12

Poštovani,

Pročitavši vaš članak o (ne)dostavljanju paketa i pisama Pošte, javljam vam se i sa svojim iskustvom.

Budući da imam malog bebača, jednostavnije mi je naručiti neke sitnice poput igračaka, putem interneta, baš zbog dostave na kućnu adresu. U zadnjih 5 mjeseci, stiglo mi je barem 10 paketića naručenih online, s besplatnom dostavom. Međutim, samo jedan mi je poštar zaista donio na vrata. Za sve ostale mi je ostavio cedulju o nemogućnosti dostave. A budući da mi je beba mala, doma smo uvijek ujutro. Što je najveći apsurd, poštar uredno upisuje datum od dana prije (valjda kako bih isti dan mogla podići pošiljku), što znači da pakete niti ne nosi sa sobom. Naručujem sitnice preko web shopova baš zbog besplatne dostave, ali na kraju kupljeno ipak ne dobijem na adresu. Osim toga, nisu mi jasne nekakve izmišljene naknade od 4,50 kn ili 1 kn... a ponekad ništa. Znači poštar ili Pošta ne odrade svoj posao, moram po paket doći sama i još mi naplate nekakve neimenovane naknade. Nije stvar u par kuna, da me krivo ne shvatite. Naravno, zaposlenici u poštanskom uredu nemaju odgovore na pitanja jer “to nije njihov posao”.
Nije problem ako se pravila dostave znaju unaprijed, ali na ovaj način se potrošači osjećaju prevareno.

P.S. Zadnji papirić koji je gospodin poštar ostavio je tako čitko ispisao da njegovi kolege u pošti nisu mogli pročitati šifru pošiljke pa sam čekala 4 dana da odgonetnu o čemu se radi. A radilo se o preporučenom pismu, dosta važno na koje je trebalo reagirati u roku od 7 dana.

Nadam se da će nakon vašeg urgiranja ipak doći do nekakvih promjena u radu vrle nam Hrvatska Pošte.

"Promil" 13

Poštovani, nedavno mi je prijateljica uslužno kupila neke stvari za djecu pošto nemam vremena hodati po dućanima i paket mi poslala poštom. Ona živi na Remizi, ja na Borovju. Inače bi se vidjele i našle da razmijenimo stvari, ali mi je malena dobila temperaturu. Paket je predan na poštu 14. 11., zaprimljen u Jankomir 15. 11. i od tog dana mu se gubi svaki trag. Nema ga. Kamere postoje, kažu da nemaju ovlasti da pregledaju. Zvala sam njihovu službu za korisnike, nitko mi ništa ne govori konkretno nego mi se doslovce čude što sam uzrujana. Po forumima čitam kako se paketi otvaraju i kradu, imam opravdanu sumnju da se ovo desilo i mom paketu. To nije pismo da se zagubi, već paket od skoro 5 kg. Pomozite mi da ih kazneno prijavim i da saznam tko je od uhljeba ukrao moj paket s dječjom robicom i božićnim poklonima.

"Promil" 14

Pošto ste naveli da Vam se javimo s lošim poštanskim iskustvima, pa ću Vam navesti što sam ja doživio nedavno kod njih.

Trebali smo paket zaprimiti već prije tjedan dana HP expresom, no poštar je ceduljicu ostavio kod susjeda kojih nije bilo kod kuće nekoliko dana, da bi nam oni zadnji dan izvadili iz svog sandučića i dali nam taj žuti očekivani papirić. Jedva smo stigli paket preuzeti, jer je zadnji dan bio preuzimanja i  pred kraj radnog vremena. Njihovom greškom su nam naplatili ležarinu od pet radnih dana i to pazite sada ovo: VRIJEDNOST PAKETA JE 100 KUNA, A NAMA SU NAPLATILI još dodatnih 61 KN uključujući dodatne pristojbe (za ne povjerovati).

No, nije to jedini šok. Pitajući službenicu na šalteru da li imaju POS terminal, ona je potvrdila i platili smo karticom, ali kada sam vidio stanje računa da su nam naplatili još dodatnih 12 HRK za korištenje POS terminala, a nitko nam nije rekao da se to dodatno naplaćuje, ostao sam bez riječi.

Paket je trebao doći iz Krašića do Zagreba.

Radilo se o jednoj polovnoj dječjoj jaknici naručenoj preko interneta jer nemamo novca da bi kupili novu jaknicu, no na kraju nas naša Hrvatska pošta lijepo i uredno odere.

"Promil" 15

Ovim putem Vam se javljam jer smatram da priča koju sam proživjela s Hrvatskom poštom, treba biti ispričana kako još korisnika njihovih usluga ne bi bilo pokradeno, kao što sam bila i ja.

Ja sam poslala vrijednosni paket HP ekspresom 05. 10. 2017., u dogovoru s primateljicom odučila sam se za najbržu i najefikasniju, ujedno i najskuplju uslugu koju nudi HP EKSPRES. A to je da pošiljka dođe drugi dan do 10 h i da novac, putem finine uplatnice bude uplaćen na moj račun. Gospođa me nazvala 06. 10. 2017. oko 09:30 da je zaprimila paket te da je 2 500 kuna dala poštaru, te da se nada da će novac biti na mom računu vrlo brzo. No to se nije događalo danima. Nakon 4 dana sam nazvala službu za korisnike gdje sam tražila objašnjenje, no oni su mi rekli da pošiljka nije još isporučena (za što sam znala da nije moguće). Zatražila sam dostavnicu, a nakon 10-ak minuta mi je zazvonio telefon. Zvao me dostavljač mog paketa koji je rekao kako je on uzeo moj novac te da će mi ga vratiti tokom dana. Rekao mi je da je s mojim novcem platio registraciju svog auta, a ujedno me i molio da povučem prijavu jer ima tešku životnu situaciju (žena, malo dijete itd). U tom razgovoru mi je i rekao kako on ne vidi izlaz i da se planira ubiti itd. Htjela sam povući prvi prigovor gdje sam zatražila dostavnicu, ali to nije bilo moguće. Nakon razmišljanja shvatila sam da se taj poštar i treba sankcionirati jer je naime on napravio krađu svjesno i uz sve to krivotvorio je ne samo potpis primateljice nego i ovlaštene papire Hrvatske pošte.

Odlučila sam krenuti u borbu s prigovorima i Hrvatskom poštom. Nakon 4 prigovora telefonskim putem (što je potvrdila gđa. Stipić u odgovoru na moj mail), napisala sam jedan i poslala na mail koji su mi rekli da je mail na koji se šalju pritužbe. Nakon previše dana čekanja dobila sam odgovor da je moj prigovor utemeljen. No Hrvatska pošta mi nije ponudila ni jedan oblik naknade štete, već su me uputili na još jednu njihovu službu koja se bavi prigovorima. Trenutno sam u procesu čekanja njihovog odgovora (pretpostavljam da to neće biti tako skoro), no odlučila sam i s Vama podijeliti ovu priču.

Nakon neprofesionalne suradnje s Hrvatskom poštom, nakon toliko čekanja, nakon niti jednog "OPROSTITE U IME HRVATSKE POŠTE", nakon nikakve ponude naknade štete i nakon nikakvog poštovanja mene kao korisnika, odlučila sam se javiti Vama. Pošto Hrvatska pošta svakodnevno posluje s novcem mnoštva građana, smatram da zaslužuju znati kome su dali povjerenje.

"Promil" 16

Svaki put kad Hrvatska pošta obavlja dostavu pošiljka kasni, dostava je u terminu kada nikoga nema kod kuće (jutarnji sati radnoga dana), s Hrvatskom poštom nema nikakve suradnje, ne postoji razumijevanje, bezobrazni su i bahati.

No, nedavno su me šokirali svojim neradom. Jedan ponedjeljak me dočekala obavijest o pošiljci (premda sam očekivala paket prethodni tjedan i osigurala sam da netko od ukućana bude doma u vrijeme dostave - jer se radi o paketima od 16 kilograma (hrana za psa) za koje mi je dosta bitno da mi se dostave na vrata). Sljedeći dan (utorak) sam otišla u poštanski ured po paket da bi mi gospođa rekla da sam dužna platiti troškove ležarine jer je paket u poštanskom uredu od ČETVRTKA (!!!!). Objasnila sam joj situaciju da je njihov poštar bio tek u ponedjeljak i da sam došla odmah sljedeći dan kako i piše na obavijesti o pošiljci. Gospođa je samo rekla da nju to ne zanima i da moram platiti trošak ležarine (nečijeg nerada).

"Promil" 17

Kad ste se već obrušili na poštu, fotkano danas u centralnoj pošti u Branimirovoj.

Nemam bolje fotke jer mi uhljebi poput ovog koji igra igrice za vrijeme radnog vremena otima sve i nemam za bolji mobitel.

Obrati pozornost na ovu gužvu za podizanje paketa. Očito fali radne snage... ili svi igraju igrice.

P.S. lik igra "marble bubbles" za naše novce.

Ako ste imali sličnih problema javite nam na desk@index.hr

Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz Hrvatsku poštu instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: Hrvatska pošta.

Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.



Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije