"Navodi da je Ott bio pritvoren, pa pušten su neistiniti i klevetnički"

NA ČLANAK objavljen na Indexu 5. siječnja 2011. godine s naslovom "Ott pobjegao u Francusku, Orco priopćio da hrvatska Vlada odbija strane ulagače", a koji je prenesen iz Financial Timesa, što i stoji u tekstu u kojemu je i priopćenje Orco Grupe, reagiralo je Odvjetničko društvo Hraste&Partneri u ime Jean Francoisa Otta.

Zahtjev za ispravkom informacija donosimo u cijelosti:

"Dana 5. siječnja 2011. godine u članku "Ott pobjegao u Hrvatsku, Orco priopćio da hrvatska vlada odbija strane ulagače", objavili ste neistine i neutemeljene navode, bez mjerodavne provjere i uporišta u istim navodima, čime ste povrijedili ugled, dobar glas i čast gospodina Jean Francoisa Otta.

Također, objavljenim člankom postupili ste ne samo protivno odredbama Ustava i Zakonskih propisa već i protivno odredbama Kodeksa časti hrvatskih novinara, kojim se između ostaloga propisuje obveza novinara na iznošenje istinite, uravnotežene i provjerene informacije i obveza poštivanja integriteta i dostojanstva svake osobe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, intencija navedenog navoda jest degradirati i narušiti ugled gospodina Otta.

Neistiniti i klevetnički navodi predmetnog članka su da je gospodin Ott bio pritvoren, a da bi potom bio pušten na slobodu.

S ovim osvrtom na tekst iza kojega stoji vaša redakcija, gospodin Ott odgovorno stoji iza svakog ispravka objavljenih navoda"

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara