Navukli ih pa "neograničeno" smanjili za 60 posto: Tele2 od korisnika "revolucionarno" napravio "telad"

Piše: I.M.
nedjelja, 29.7.2012. 18:59
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Navukli ih pa "neograničeno" smanjili za 60 posto: Tele2 od korisnika "revolucionarno" napravio "telad"

Ilustracija: Shutterstock

TELEKOM - udruga za promicanje prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, odaslala je priopćenje u kojem mobilnog operatera Tele2 optužuju za "moguće i smišljenu prijevaru na štetu korisnika". Riječ je, naime, o tarifi Revolucija kojom se "revolucionarno" nudilo neograničeno telefoniranje i slanje SMS poruka. "Neograničeno" je prvo prema načelu pravednosti bilo ograničeno na 5.000 minuta i 3.000 SMS poruka mjesečno, a potom je "srezano" na svega 2.000 minuta.

"Mobilni operater Tele2 prije nekoliko mjeseci na tržište je stavio tarifu Revolucija za pretplatnike reklamirajući je kao tarifu s kojom korisnici mogu obavljati neograničeni broj poziva prema svim hrvatskim mobilnim i fiksnim mrežama te slati neograničeni broj SMS poruka prema mrežama u Republici Hrvatskoj. Služba za korisnike Tele2 je korisnike koji bi ih nazvali kako bi provjerili radi li se doista o neograničenim pozivima i SMS porukama bez `sitnih slova` uporno uvjeravala kako nema nikakvih ograničenja, na taj način ih svjesno zavaravajući budući je uvjetima korištenja tarife Revolucija i Načelom pravednosti bilo propisano kako se ne radi o tarifi bez ograničenja, kako je reklamirana, već o maksimalnoj dozvoljenoj količini od 5.000 minuta i 3.000 SMS poruka mjesečno", navodi se u priopćenju koje je poslao predsjednik Udruge Telekom Đuro Lubura, a kojem je kao dokaz tih tvrdnji priložio i snimku svog razgovora sa Službom za korisnike Tele2 od 31. ožujka 2012. godine.

"Unatoč činjenici da je Služba za korisnike Tele2 korisnike koji bi tražili dodatna pojašnjenja svjesno obmanjivala, Udruga Telekom je tada odlučila ne reagirati, procjenjujući kako će tarifa Revolucija doista donijeti značajne promjene u korist potrošača, što se i pokazalo točnim značajnim smanjenjem cijena usluga drugih mobilnih operatera. Međutim, nakon što im je jako veliki broj korisnika poklonio povjerenje i s drugih mreža zbog tarife Revolucija prešao na Tele2, nedavno su promijenili ograničenja u Načelu pravednosti i broj poziva prema hrvatskim mrežama smanjili sa 5.000 na 2.000 minuta mjesečno (dakle za 60 posto), uz dodatno ograničenje od samo 200 minuta mjesečno prema 092 brojevima", navodi Lubura.

"Ovakvo ponašanje Tele2 ocjenjujemo zavaravajućim, a moguće i smišljenom prijevarom na štetu korisnika koji su, vjerujući reklamama i Službi za korisnike Tele2, smatrali kako u pretplatničkoj tarifi Revolucija ne postoje nikakva ograničenja u pozivanju i slanju SMS poruka prema hrvatskim mrežama, da bi Tele2 potom mijenjao pravila na štetu tih istih korisnika koji su im poklonili povjerenje. Čini nam se da Tele2, svojim postupcima na štetu korisnika, dobiveno povjerenje nije opravdao, kao i da se ovakvim svjesnim manipulacijama nikada neće svrstati među ozbiljne i pouzdane partnere građana od kojih žive", dodaje predsjednik Udruge Telekom.

Komentari (245)
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

  • knemosplit   Objavljeno prije 2 godine
    Evo mog primjera,pretplatnički Ugovor sam zasnovao tijekom lipnja ove godine, i spomenuti broj počeo koristiti. Dana 20. srpnja o.g. Operater TELE 2 mi je broj bez ikakvih upozorenje, i bez objašnjenja isključio iz mreže, dakle uskratio mi je ugovorenu obvezu.  Odmah sam kontaktirao korisničku službuTELE2, gdje su mi pojasnili da se zapravo radi o grubom kršenju Načela pravednosti, od 15. 7. 2012. godine, te mi kazali da više ne mogu koristiti Revoluciju tarifu, i fino mi savjetovali da izaberem neku od njihovih pretplata...Jedan trgovac u TELE centru  mi je tada rekao: "Znate neki potrošači  po cijele noći ostavljaju telefone upaljene prema VIP-u?!" Kako  u TELE 2 znaju da je netko ostavio mobitel upaljen i nije pričao, to jedino mogu znati ako prisluškuju razgovore, drugačije ne, no tada  to nije predmet moje prijave. Ja sam tom gesto grubo bio zakinut za uslugu, jednostrano i krajnje bahato od operatera. prijavio sam ih na sve adrese, i urodilo je plodom...Zanimljivo je da je TELE 2 krenuo u "hajku", nakon što je VIP povukao sa tržišta sličan tarifni paket "savršena tarifa" i bešćutno korisnicima uskratio uslugu. Da su to uradili ranije korisnici bi vjerojatno prešli u VIP, dakle podlo su privukli-navukli korisnike, a kada je nestalo konkurencije iste "drakonski kaznili". Ovo mi miriše na prijevaru, no o tome kod ODO treba pokrenuti postupke. Da im to nije bio cilj zasigurno bi korisnike upozorili, na odredbe famoznih Načela. Znakovito je i da su korisnici, koji su povrijedili Načelo trajno uskraćeni za uslugu Revolucija (prema OIB), dakle ,brojni korisnici sada pripadaju drugoj-nižoj klasi-kategoriji kupaca, zapravo su "žigosani" samo zato što smo koristili telefon, i pričali na njega. No, i danas agenti TELE2 mašu papirićima i vrbuju građane, dakao lažu ih kao i mene, jer su mi tijekom sklapanja ugovora trgovci objašnjavali kako je sve čisto, sve flet, nema nikakvih zakulisnih igara, kako se jedan trgovac našalio "nema malih slova"  (valjda je mislio na nečitka mala tiskana slova u ugovorima, što je bila praksa telefonskih operatera, sve je "navodno" transparentno". Opet su, čini mi se skeptici bili u pravu. Također želim napomenuti da sam sa VIP mreže prešao na TELE 2, sa spomenutim brojem, jer sam naivno povjerovao Operateru.  - Degutantno, u najmanju ruku! -Nego, hvala Bogu, kako su ni trebala dva broja odmah čim je VIP ponudio "savršenu tarifu" i nju sam odmah aktivirao, pa sam ostao bar tu nezakinut, jer u ovom slučaju VIP je uistinu flet, svaka im čast, pokazali su da nisu lažljivci i prevaranti.


  • knemosplit   Objavljeno prije 2 godine
    Evo mog primjera,pretplatnički Ugovor sam zasnovao tijekom lipnja ove godine, i spomenuti broj počeo koristiti. Dana 20. srpnja o.g. Operater TELE 2 mi je broj bez ikakvih upozorenje, i bez objašnjenja isključio iz mreže, dakle uskratio mi je ugovorenu obvezu.  Odmah sam kontaktirao korisničku službuTELE2, gdje su mi pojasnili da se zapravo radi o grubom kršenju Načela pravednosti, od 15. 7. 2012. godine, te mi kazali da više ne mogu koristiti Revoluciju tarifu, i fino mi savjetovali da izaberem neku od njihovih pretplata...Jedan trgovac u TELE centru  mi je tada rekao: "Znate neki potrošači  po cijele noći ostavljaju telefone upaljene prema VIP-u?!" Kako  u TELE 2 znaju da je netko ostavio mobitel upaljen i nije pričao, to jedino mogu znati ako prisluškuju razgovore, drugačije ne, no tada  to nije predmet moje prijave. Ja sam tom gesto grubo bio zakinut za uslugu, jednostrano i krajnje bahato od operatera. prijavio sam ih na sve adrese, i urodilo je plodom...Zanimljivo je da je TELE 2 krenuo u "hajku", nakon što je VIP povukao sa tržišta sličan tarifni paket "savršena tarifa" i bešćutno korisnicima uskratio uslugu. Da su to uradili ranije korisnici bi vjerojatno prešli u VIP, dakle podlo su privukli-navukli korisnike, a kada je nestalo konkurencije iste "drakonski kaznili". Ovo mi miriše na prijevaru, no o tome kod ODO treba pokrenuti postupke. Da im to nije bio cilj zasigurno bi korisnike upozorili, na odredbe famoznih Načela. Znakovito je i da su korisnici, koji su povrijedili Načelo trajno uskraćeni za uslugu Revolucija (prema OIB), dakle ,brojni korisnici sada pripadaju drugoj-nižoj klasi-kategoriji kupaca, zapravo su "žigosani" samo zato što smo koristili telefon, i pričali na njega. No, i danas agenti TELE2 mašu papirićima i vrbuju građane, dakao lažu ih kao i mene, jer su mi tijekom sklapanja ugovora trgovci objašnjavali kako je sve čisto, sve flet, nema nikakvih zakulisnih igara, kako se jedan trgovac našalio "nema malih slova"  (valjda je mislio na nečitka mala tiskana slova u ugovorima, što je bila praksa telefonskih operatera, sve je "navodno" transparentno". Opet su, čini mi se skeptici bili u pravu. Također želim napomenuti da sam sa VIP mreže prešao na TELE 2, sa spomenutim brojem, jer sam naivno povjerovao Operateru.  - Degutantno, u najmanju ruku! -Nego, hvala Bogu, kako su ni trebala dva broja odmah čim je VIP ponudio "savršenu tarifu" i nju sam odmah aktivirao, pa sam ostao bar tu nezakinut, jer u ovom slučaju VIP je uistinu flet, svaka im čast, pokazali su da nisu lažljivci i prevaranti.


  • knemosplit   Objavljeno prije 2 godine
    Evo mog primjera,pretplatnički Ugovor sam zasnovao tijekom lipnja ove godine, i spomenuti broj počeo koristiti. Dana 20. srpnja o.g. Operater TELE 2 mi je broj bez ikakvih upozorenje, i bez objašnjenja isključio iz mreže, dakle uskratio mi je ugovorenu obvezu.  Odmah sam kontaktirao korisničku službuTELE2, gdje su mi pojasnili da se zapravo radi o grubom kršenju Načela pravednosti, od 15. 7. 2012. godine, te mi kazali da više ne mogu koristiti Revoluciju tarifu, i fino mi savjetovali da izaberem neku od njihovih pretplata...Jedan trgovac u TELE centru  mi je tada rekao: "Znate neki potrošači  po cijele noći ostavljaju telefone upaljene prema VIP-u?!" Kako  u TELE 2 znaju da je netko ostavio mobitel upaljen i nije pričao, to jedino mogu znati ako prisluškuju razgovore, drugačije ne, no tada  to nije predmet moje prijave. Ja sam tom gesto grubo bio zakinut za uslugu, jednostrano i krajnje bahato od operatera. prijavio sam ih na sve adrese, i urodilo je plodom...Zanimljivo je da je TELE 2 krenuo u "hajku", nakon što je VIP povukao sa tržišta sličan tarifni paket "savršena tarifa" i bešćutno korisnicima uskratio uslugu. Da su to uradili ranije korisnici bi vjerojatno prešli u VIP, dakle podlo su privukli-navukli korisnike, a kada je nestalo konkurencije iste "drakonski kaznili". Ovo mi miriše na prijevaru, no o tome kod ODO treba pokrenuti postupke. Da im to nije bio cilj zasigurno bi korisnike upozorili, na odredbe famoznih Načela. Znakovito je i da su korisnici, koji su povrijedili Načelo trajno uskraćeni za uslugu Revolucija (prema OIB), dakle ,brojni korisnici sada pripadaju drugoj-nižoj klasi-kategoriji kupaca, zapravo su "žigosani" samo zato što smo koristili telefon, i pričali na njega. No, i danas agenti TELE2 mašu papirićima i vrbuju građane, dakao lažu ih kao i mene, jer su mi tijekom sklapanja ugovora trgovci objašnjavali kako je sve čisto, sve flet, nema nikakvih zakulisnih igara, kako se jedan trgovac našalio "nema malih slova"  (valjda je mislio na nečitka mala tiskana slova u ugovorima, što je bila praksa telefonskih operatera, sve je "navodno" transparentno". Opet su, čini mi se skeptici bili u pravu. Također želim napomenuti da sam sa VIP mreže prešao na TELE 2, sa spomenutim brojem, jer sam naivno povjerovao Operateru.  - Degutantno, u najmanju ruku! -Nego, hvala Bogu, kako su ni trebala dva broja odmah čim je VIP ponudio "savršenu tarifu" i nju sam odmah aktivirao, pa sam ostao bar tu nezakinut, jer u ovom slučaju VIP je uistinu flet, svaka im čast, pokazali su da nisu lažljivci i prevaranti.


  • boross   Objavljeno prije 2 godine
    Zar vam nije jasno.oni mogu raditi šta hoće,krivo obračunavati ,griješiti,naplaćivati izmišljene stavke ,a onda preko kriminalne organizacije FINE jednostavno zaplijeniti sve što su smislili a mi ovce se možemo žaliti a i ne moramo..ovo sada je neviđena pljačka od strane mobilni operatera ,banaka i raznih državno uslužnih djelatnosti..


  • ustasa_po_ocu   Objavljeno prije 2 godine
     Ti Hrvatsku nazivaš državom? To je sprdačina, abortus a ne država.Meni je FINA skinula pare jer je odvjetnički ured sjebao, i nakon 2 dana su priznali da su krivi i da su oni krivo proknjižili i da su mi nepravedno oteli 10k kuna, ali ja sada se mogu slikati jer oni imaju rok 30 dana da mi vrate pare.


  • Prebold.   Objavljeno prije 2 godine
    ...X ovce ostaju ovce


  • splitfirefighter   Objavljeno prije 2 godine
    Na stranu to što je jako bezobrazno na ovaj način mijenjati "načelo pravednosti" i u principu oni su sebe zakonski pokrili, međutim stvar je u tome da su tu prekršili zakon o nedopuštenom oglašavanju... Jer znamo gesla "prva prava neograničena tarifa" "tarifa bez kvake" i sl.  Sada ta tarifa nije niti može biti neograničena, a kao takvu se oglašavalo obmanjujući korisnike. Zakon o nedopuštenom oglašavanju NN 43/09Pojmovi  Članak 3.– »zavaravajuće oglašavanje« je bilo koje oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti konkurente

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije