Vrijeđanja, prijetnje i obračuni plaćeni novcem građana: Najveći gafovi i skandali na HTV-u u 2012.

KLJUČNI PODACI
  • Evo samo nekih, najgorih među gafovima, propustima i skandalima koje ste iz svog džepa platili u 2012. godini u vidu pretplate HRT-u (ne ubrajajući pritom sve interne novinarsko-uredničke okršaje kojima je javnost tijekom godine svjedočila)
Piše: I.M.
utorak, 1.1.2013. 19:06
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Vrijeđanja, prijetnje i obračuni plaćeni novcem građana: Najveći gafovi i skandali na HTV-u u 2012.

Foto: Index(Arhiva); Screenshot: HTV

PLAĆATE ih, iako vam se od pogleda na njih često plače. Možete ih bojkotirati ne gledanjem njihova programa, ali bojkotu računa za RTV pretplatu nema mjesta - HRT se financira iz džepova svih hrvatskih građana koji u svom domu imaju radijske i TV prijemnike, makar je program hrvatske dalekovidnice s Prisavlja svjetlosnim miljama daleko od onog što bi mnogi građani željeli gledati i financirati. A evo samo nekih, najgorih među gafovima, propustima i skandalima koje ste iz svog džepa platili u 2012. godini (ne ubrajajući pritom sve interne novinarsko-uredničke okršaje kojima je javnost tijekom godine svjedočila):

Elizabeta Gojan prijavljena Upravi HRT-a jer nije napravila emisiju koja je ukinuta

Godina na HRT-u otpočela je internim obračunima. Elizabeta Gojan prijavljena je Upravi HRT-a i to zato što nije napravila prilog za emisiju "Oko globusa" koja je ionako ukinuta. Ni u ostatku godine Gojan na HTV-u nisu "cvale ruže".

Ukinuli jedinu emisiju s EU tematikom u jeku priprema za referendum


Siječanj kao mjesec ukidanja emisija pokazao se i u slučaju HTV-ovog "Euromagazina". Na HTV-u su u jeku priprema za referendum odlučili ukinuti jedinu emisiju s EU tematikom.

Vlahov javno ponizio Mirjanu Pukanić



Bombastično je u siječnju odjeknula HTV-ova emisija "In medias res" autora  i urednika Petra Vlahova u kojoj je, prema ocjeni HND-a, tema smrti Mirjane Pukanić javnosti predstavljena na "krajnje neetičan i  neprofesionalan način", a Vlahov je preminulu ženu "javno ukopao, ponizio i omalovažio".

Kao analitičara u Dnevnik pozvali osobu koja je brinula o imidžu HT-a na društvenim mrežama

Sredinom siječnja je urednik i voditelj Dnevnika 3 HTV-a Siniša Kovačić temu smanjenja broja zaposlenih u HT-u za oko 450 radnika obradio uz gostovanje Ane Penović, koju je predstavio kao "analitičarku ICT sektora", a za koju se ispostavilo da je osoba koja je ranije vodila brigu o imidžu HT-a na društvenim mrežama.

Otvorena istraga zbog izvlačenja milijunskih svota iz Glazbene produkcije

Veljača na HRT-u započela je potvrdom s Prisavlja da je zbog izvlačenja milijunskih svota iz Glazbene produkcije otvorena istraga. Bila je to samo jedna u nizu nepravilnosti koje su s javne televizije procurile u 2012. godini.

Predsjedniku saborskog Odbora za medije prijetili zbog HRT-a

Predsjednik saborskog Odbora za medije Branko Vukšić u veljači je prijavio prijetnje za koje je posredno doznao nakon što se raspitivao o situaciji na HRT-u.

"Neovisni" pravni stručnjak HTV-a za ACTA-u - čovjek koji dijeli katedru s Josipovićevom suprugom

Omraženu ACTA-u u veljači je na HTV-u u emisiji "Otvoreno" promovirao profesor na Pravnom fakultetu u Zagrebu, Igor Gliha, kojeg je voditelj Mislav Togonal predstavio kao neovisnog pravnika. No, zanimljivo je kako je voditelj Togonal propustio reći da Gliha dijeli katedru s Tatjanom Josipović, inače suprugom Ive Josipovića, na Pravnom fakultetu, a Gliha je iznio stavove istovjetne Josipovićevima, koji je jedan od tvoraca Zakona o autorskom i srodnim pravima i najzaslužniji za njegovo prihvaćanje u Hrvatskom saboru te je naposljetku i osnivač ZAMP-a.

"Give head" u emisiji za školski uzrast



Voditelj školskog programa na nacionalnoj televiziji, Ivan Planinić, u ožujku je u emisiji "Školski sat", u terminu predviđenom za školski uzrast, pokazao zanimljiv modni ukus - pojavio se u majici s natpisom "Give head", što je jedan od brojnih eufemizama za oralni seks.

"Teror" Hloverke Novak Srzić i Maja Sever kao glavno HTV-ovo "žrtveno janje" u 2012.

Godinu su osim "teroriziranja" Hloverke Novak Srzić prisavskim hodnicima, kad je riječ o internim HTV-ovskim obračunima, obilježile i patnje Maje Sever, koja je zbog prijava Etičkom povjerenstvu i smjena, pa čak i onih putem novina, zaradila nezahvalnu titulu glavnog HTV-ovog "žrtvenog janjeta" u 2012.

Pijani šef pravne službe na HRT-u bacio stolac na pravnicu koja je dobila opomenu pred otkaz?!

Na HRT-u se međusobno tijekom 2012. godine nisu obračunavali samo riječima, već i fizički - letećim stolcima. Tako je u svibnju temom medijskih napisa bio šef pravne službe na HRT-u, koji je bacio stolac na pravnicu koja je dobila opomenu pred otkaz. A svemu je kumovala i koja kapljica (ili bolje reći čaša) previše.

I HRT imao svoju "aferu satovi"

U svibnju ove godine je otkriveno kako je HRT samo u 2006. godini od tvrtke u vlasništvu sina Ivana Jarnjaka kupio satove u vrijednosti 825.000 kuna, kao "prigodne poklone".

Zlouporaba vladajućeg položaja: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja prijavila HRT

Krajem svibnja je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja prijavila je HRT zbog sumnje da je zlouporabio vladajući položaj na tržištu pružanja usluga televizijskog emitiranja programa nacionalne pokrivenosti.

Krim policija imala posla u pravnoj službi

Tijekom srpnja krim policija je imala pune ruke posla u pravnoj službi HRT-a i to zbog odnosa javne televizije s odvjetničkim društvima koja provode ovrhe za HRT. Policajci su u hodnike na Prisavlju svraćali u nekoliko navrata. Zanimljivo je kako je jedan od odvjetničkih ureda s kojima je HRT surađivao bio i onaj sestre Dijane Čuljak.

Izgubljeni u prijevodu: HTV-ov porezni dug od 222,6 milijuna kuna

Državna radio-televizija zablistala je na krajem srpnja objavljenoj listi najvećih poreznih dužnika. S vrtoglavim dugom od 222,6 milijuna kuna osvojili su "srebrnu medalju", a opravdali se "različitim tumačenjem prava na odbitak predporeza".

"Zašto su tribine prazne je pitanje za psihijatre"

Loše predstave Dinama čak ni u europskim utakmicama Lige prvaka rijetko tko je želio gledati, a HTV-ovom voditelju Stjepanu Balogu to je bilo dovoljno da nakon jedne uvrijedi gledatelje komentarom kako su "prazne tribine pitanje za psihijatre".

Stankovićev "doktor ekonomije" s osnovom školom i brzim tečajem knjigovodstva



U emisiji "Nedjeljom u 2" Aleksandra Stankovića predstavljen kao ekonomski analitičar te čovjek s čak četiri doktorske disertacije, Darko Mihajlović naposljetku se pretvorio u potpunog anonimca, koji je sam za sebe kazao kako je "čovjek sa završenom osnovnom školom i brzim tečajem knjigovodstva", iako se kasnije ispostavilo kako ipak ima diplomu ekonomskog fakulteta. Gaf je to o kojem se još tjednima pričalo.

Vlahov lažirao emitiranje emisije uživo

U studenom je Petar Vlahov na jednu unaprijed snimljenu epizodu svoje emisije "Kontakt" stavio oznaku "uživo". Gledateljima je ponuđen i broj telefona namijenjen tome da zovu i postavljaju pitanja gošći, iako je emisija zapravo snimljena dan ranije.

Skandal oko "poreza na HRT"

Čiji je točno probni balon bila najava uvođenja takozvanog "poreza na HRT" i dalje nije najjasnije, ali je zbog promoviranja ideje o uvođenju plaćanja naknade hrvatskoj dalekovidnici po modelu "svaki hrvatski državljanin dužan je plaćati naknadu HRT-u" iz Ministarstva kulture ekspresno najavljena smjena savjetnika za medije Milana Živkovića koji je o toj ideji progovorio u javnosti. No, prije nekoliko dana je ministrica kulture Andrea Zlatar Violić kazala kako Živković nakon svega ipak neće dobiti otkaz.

Tema dana: Izostanak smaka svijeta



21. prosinca 2012. u Hrvatskoj nije bilo ni krize, ni nezaposlenosti, ni bilo koje druge bitne teme kojom bi se HTV mogao baviti u svojoj "Temi dana". Svi su pričali o smaku svijeta pa je i HTV svojim gledateljima odlučio pojasniti zašto je isti izostao. Nakon što je javnost popljuvala najavu nazvanu "Izostanak smaka svijeta", HTV ju je brže bolje preimenovao u razgovor sa psihologom Deanom Ajdukovićem.

"Pedofilija kao temelj spolnog odgoja?"

Posljednji u nizu skandala zbog kojih se HTV u 2012. morao ispričati gledateljima je proteklog vikenda emitirana emisija "Slika Hrvatske" pod nazivom "Pedofilija kao temelj spolnog odgoja?". Zbog propagande protiv zdravstvenog odgoja, ozbiljnog narušavanja pravila struke te zloupotrebe položaja, protiv urednice emisije Karoline Vidović Krišto s HRT-a su najavili oštre mjere.

Komentari (13)
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

  • CroBos47   Objavljeno prije godinu dana
    Kako ono reče stari Shakespeare ?  Ili to bješe F. M. Dostojevski ... ?! "Sačuvaj me bože, hrvatske dalekovidnice i srpskoga junaštva" ! Tak' nekak' ...  -------- http://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00242/Hloverka_Novak-Srz_242474S1.png  


  • mmari1241   Objavljeno prije godinu dana
       A nitko da spomene Maju Sever i njezine patnje na TV-u.Zamislite kada su je smijenili s mjesta voditeljice emisije Hrvatska uživo nahlo se razboljela i otišla na bolovanje, naravno na trošak poreznih obveznika.Kad je ponovno vraćena naglo je ozdravila. I sada takova osoba svakog dana pametuje, kritikujući sve za nemoral i nerad, a sama je očiti primjer nemorala o kome govori,


  • Bantsprej   Objavljeno prije godinu dana
    Najgnjusniji odnos prema svojim pretplatnicima je plaćanje odvjetnika izvan HRTa da bi naplaćivali porez na TV.


  • adz_lopovi   Objavljeno prije godinu dana
    Je li Hloverka konačno vratila onu lovicu koju je posudila od svoje firme, a godinama nije htjela vratiti? Nigdje većih gutača love, niti lošije nacionalne TV. Imaju mali bataljun pravnika u pravnoj službi ( znači, imaju i pravnu službu ), a zastupa ih ured Hanžeković.. Ne, tu nema pameti.


  • svijetloplavo   Objavljeno prije godinu dana
    Okej, vidim tu rasprave o toj televiziji, da nešto kradu i štajaznam, ali na TV nisam vidjela dobru emisiju već više od dvije godine.Voditelji su im neobrazovani, ne poznaju teme kojima se bave, dođu bez pripreme, bar ono što sam vidjela pred te 2 godine.Ali to i nije moj problem.Probala sam im na forumu HRT-a pred puno vremena ukazati na neke bedastoće, ali su me zbanirali. I dobivala sam opomene, čudo jedno.Pa sam ja zbanirala njih. Nit ih gledam, nit ih plaćam.Nije to neki problem. Da vas više proba, ne biste sad ovuda prigovarali.


  • Out_of_Space   Objavljeno prije godinu dana
    Ne gledam puno HRT, pa i štoviše radi toga primjetnije je sljedeće - kad i naletim na neki prilog šaltajuči programe, pa jbt. u pola priloga, emisija voditelji koje prvi put vidim na TV-ekranu.To je rezultat dugogodišnjeg opažanja, di onu uzmu sva ta silna nova lica, i tko ih plaća naravno mi. 


  • kljuse_2   Objavljeno prije godinu dana
    Koliko love je ulupano u taj HTV, trebali bi biti kao BBC. Kakva je to usporedba s malim privatnim televizijicama koje žive samo od reklama.


Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije