Polovica novih automobila je prevelika za europske gradove
OTPRILIKE polovica svih novih automobila preširoka je za tipično parkirno mjesto u europskim gradovima, prema novoj studiji, dok se poziva da se preokrene trend SUV-ova i većih vozila.
Problemi s velikim automobilima i SUV-ovima, preširoki su
Prema kampanji Transport & Environment, prosječni novi automobil svake dvije godine postaje širi za 1 cm, a tipična širina automobila sada iznosi 180.3 cm, što je porast u odnosu na 177.8 cm iz 2018.
Grupa kaže da su među 100 najpopularnijih automobila u Europi 52 preširoka za tipično parkirno mjesto na ulici od 180 cm u velikim gradovima kao što su London, Pariz i Rim.
Također se kaže da sve veći broj velikih SUV vozila "ostavlja premalo prostora za ulazak i izlazak putnika iz vozila".
"Automobili su desetljećima postajali sve širi i taj će se trend nastaviti sve dok ne postavimo strožu granicu. Trenutačno zakon dopušta da novi automobili budu široki kao kamioni", rekao je James Nix, voditelj politike vozila u Transport & Environment. "Rezultat su veliki SUV-ovi i kamioneti u američkom stilu koji se parkiraju na našim pločnicima i ugrožavaju pješake, bicikliste i sve ostale na cesti", kaže.
Pariz priprema veće naknade za parkiranje
Istraživanje je objavljeno dok se Pariz sprema glasati o povećanju naknada za parkiranje za veće i teže automobile, prvenstveno SUV-ove.
Referendum se održava 4. veljače kako bi se utrostručila cijena parkiranja za takva vozila, iako se to ne bi odnosilo na stanovnike Pariza, već na one koji ga posjećuju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati