Spašavanje malih mljekara: Predstavljena akcija "Radim mlijeko"

Spašavanje malih mljekara: Predstavljena akcija "Radim mlijeko"

Foto: Press

DANAS JE na zagrebačkom Cvjetnom trgu predstavljena je crowdfunding kampanja Radim mlijeko koju provodi obiteljska zadružna mljekara BIZ iz Požege, uz podršku Zadruge za etično financiranje i zaklade Solidarna.

Užini na Cvjetnom nazočili su mnogi građani koji su ovom prigodom mogli degustirati svježe mlijeko, sir, sirne namaze, jogurte, ali i mnoge druge domaće mliječne proizvode požeškoga kraja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kampanja Radim mlijeko je crowdfunding kampanja podrške malim proizvođačima mlijeka iz požeškog kraja kroz doniranje prirodnog i zdravog domaćeg mlijeka socijalnim programima s područja grada Zagreba, priopćili su organizatori akcije.

Usmjerena je na građane i pravne osobe te joj je cilj motivirati ih da svojim donacijama istodobno podrže  razvitak obiteljsko-zadružne mljekare BIZ d.o.o., kao i da podrže devet socijalnih programa na području Grada Zagreba  time što će kupiti mlijeko i tako osigurati dnevnu dostavu visokokvalitetnog domaćeg mlijeka mljekare BIZ d.o.o. svakome od programa uključenih u kampanju: Centru za rehabilitaciju Zagreb (Mamutica),  Domu za djecu i odrasle žrtve obiteljskog nasilja Duga Zagreb, Udruzi za autizam, Zagreb, Socijalnom dućanu Crvenoga križa, Udruzi za promicanje inkluzije, Franjevačkoj pučkoj kuhinji na Kaptolu, Pučkoj kuhinji Družbe sestara milosrdnica sv. Vinka Paulskog, Ustanovi Dobri dom Grada Zagreba i Dnevnom boravku za beskućnike Zagreba (socijalni program Doma nade).

Kampanja traje do 15. srpnja

"Dosta naših kupaca cijeni to što naše mlijeko nije homogenizirano što znači da se ne podvrgava visokim temperaturama sterilizacije pa tako svi hranjivi sastojci ostaju očuvani, što ovom mlijeku ostavlja izvorni okus. Već 24 godine proizvodimo svježe domaće mlijeko i želimo da ono bude dostupno svima. Zajedno sa Zadrugom za etično financiranje usmjeravamo velike napore da skrenemo pozornost na važnost domaće proizvodnje te zaista vjerujemo da će ova donatorska kampanja povećati vidljivost napora  malih mljekara na nepovoljnom tržištu, ali i prikazati vrijednosti  i važnosti postojanja socijalnih programa u našoj zajednici", rekao je Božo Bošnjak, vlasnik mljekare BIZ.

Kampanja će trajati od 23.6. do 15.7., a u tom vremenu će se akcijom kupnje mlijeka nastojati prikupiti 150000 kn s kojima će mljekara obnoviti dio svoje proizvodnje i time pomoći opstanak više od stotinjak obitelji i kooperanata iz tog kraja s kojima već godinama surađuje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara