Štednja na HRT-u: Šefovi radija i televizije tjedan dana u Kini na trošak firme!

Štednja na HRT-u: Šefovi radija i televizije tjedan dana u Kini na trošak firme!

Tekst: Dragan Miljuš
Foto:
Arhiva

PREMDA kriza trese HRT, ravnatelji Hrvatske televizije i Hrvatskog radija, Blago Markota i Davor Mezulić tjedan dana proveli su u Kini na račun firme. Dio je troškova snosio domaćin, dio HRT, pojasnio je glasnogovornik Janos Roemer, no pri tom je ostalo nepoznato koliko se potrošilo na dalekoistočni izlet dvojice šefova.

Kako neslužbeno doznajemo, HRT je Markoti i Mezuliću platio troškove puta i dnevnice, pa se zacijelo radi o sasvim solidnom peteroznamenkastom iznosu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Markota i Mezulić na potpisivanju ugovora o otvaranju Kine svijetu

Što su zapravo Markota i Mezulić tamo radili? Na poziv kineske Vlade, zajedno s visokim predstavnicima američkih i europskih medijskih kuća, sudjelovali su na međunarodnom summitu, na kojem je potpisan sporazum koji označava novi iskorak u otvaranju Kine svijetu, kaže Roemer.

Tvrdi da je posjet iskorišten i za nastavak dogovora suradnje HRT-a s kineskim javnim radijskim i televizijskim kućama na najvišoj razini.     

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara