Svi proizvodi prilagođeni muškoj koži neće vam pomoći ako ne počnete živjeti muški
Foto: Press
SVAKE godine na policama dućana otkrivamo nove proizvode koji postaju sve specifičniji. Danas možete kupiti šampon, kremu, losion pa čak i pastu za zube koja je namijenjena isključivo muškarcima ili, pak, usko definiranom tipu kože ili kose. Čemu svi ti proizvodi? Jesu li stvarno potrebni? Postoje li razlike između žena i muškaraca kada pričamo o njezi?
Ono što je važnije od razlika, jest ono što nas povezuje. Prije razgovora o razlikama ne zaboravimo da, bez obzira na dob i spol, trebamo razgovarati o svom zdravlju - jer briga o sebi ujedno je briga i o svima onima koji nas vole.
Možda je muška koža 20 % deblja od ženske. Možda ima više kolagena i luči više sebuma zbog čega je masnija i sjajnija. Da, zbog učestalog brijanja muška koža sklonija je iritacijama. Ipak, sva istraživanja i klinička ispitivanja, svi proizvodi prilagođeni muškoj koži - ne znače ništa ako ne počnete živjeti muški i pokažete kako to nema veze s mišićima već sa snagom volje da brinete o vlastitom zdravlju.
Zato vam dm ovog studenog pruža jedinstvenu priliku da, veoma jednostavno, podržite donaciju Institutu Ruđer Bošković za potrebe istraživanja raka prostate s ciljem otkrivanja novih načine liječenja i dijagnosticiranja.
Sve što je potrebno da biste sudjelovali jest da na Facebooku ili Instagramu objavite post ili komentar s humanitarnim hashtagom #zivimuski.Broj objava s humanitarnim hashtagom dm će pretvoriti u kune za istraživanje raka prostate na sljedeći način - do 25.000 podijeljenih hashtagova dm će Institutu Ruđer Bošković donirati 25.000 kuna, a ako prijeđemo navedeni broj hashtagova, dm će udvostručiti iznos donacije i Institutu donirati 50.000 kuna.
Ne zaboravite postaviti vidljivost objave na "javno" (public) kako bi i vaša objava doprinijela donaciji.
Za više informacija o kampanji #zivimuski te poklonima i aktivnostima koje je dm pripremio za Movember posjetite dm-ovu internetsku i Facebook stranicu.
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti