PROJEKTOM Boje optimizma Coca-Cola u Hrvatskoj zajedno s partnerima Tekstilno-tehnološkim fakultetom i Hrvatskom udrugom za školovanje pasa vodiča i mobilitet organizira želi prikupiti sredstva potrebna za kupnju i školovanje pet pasa vodiča.
U projektu su sudjelovali mladi hrvatski dizajneri, predvođeni njihovim mentorom i profesorom Antom Tončem Vladislavićem: dvojac Ana Detoni i Zorana Meić, Zorana Frkić, Đorđe Smajlović, Josipa Štefanec, Jelena Vojković i Ivana Zozoli. Inspirirani bojama i optimizmom, oni su "obukli" dva metra visoke boce Coca-Cole u svoje modne kreacije, koje će biti izložene okviru prodajnog štanda.
Na temelju dizajniranih dvometarskih boca, Coca-Cola je proizvela ekskluzivnu seriju orginalnih staklenih, legendarnih bočica Coca-Cole od 0,25l te dizajnirane majice koje se mogu kupiti po cijeni od 50 a Coca-Cola bočica po 10 kuna.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati