Citroen C-Airlounge - povratak luksuza
CITROEN će na salonu automobila u Frankfurtu prikazati svoj novi koncept. C-Airlounge je koncept luksuznog vozila kojim Citroen još jednom pokazuje svu svoju raskoš i najavljuje povratak u gornji dom.
Drugi koncept iz serije C-Air najavljuje da se Citroen u zahtjevnijim segmentima odriče retro dizajna i još jednom naglasak stavlja na eleganciju u modernoj formi. Naime, u slučaju modela C3, njegov razvoj se uvelike oslanjao na tradiciju, koja je išla toliko daleko da su se spominjale usporedbe s legendarnim Spačekom. Kad su pak u pitanju vozila visoke klase, Citroen grabi u budućnost i nakon C-Airdreama predstavlja još jedan atraktivan koncept.
Novi koncept je francuskoj marki iznimno bitan. Ukoliko naiđe na pozitivnu kritiku, uskoro bi nam iz Citroena mogao stići pravi luksuzni model. Kako je od gašenja XM-a prošlo niz godina, a tvrtka odlično posluje, sasvim je logično da "Double Chevron" dobije luksuznog predstavnika.
Samo jedan pogled na francuski novitet i dovoljno je reći da se povijest ponavlja. Krajem 1980-tih Citroen je lansirao XM i zaprepastio svijet, kako dizajnom tako i mnoštvom tehnoloških rješenja. Nakon malo više od desetljeća Citroen se vraća u stilu i pokazuje prve obrise modela C6. Istina, još 1999. na salonu automobila u Ženevi Citroen je prikazao koncept imena C6 Lignage, koji nažalost nije prošao zapaženo.
C6 Lignage
Lišen kičastih detalja i kompliciranih linija, C-Airlounge djeluje vrlo elegantno i dinamično. Glatke linije bez naglih prekida najavljuju vrhunsku aerodinamiku, što potvrđuje i koeficijent otpora zraka od svega 0.26. Originalan dizajn prednjeg kraja karakterizira logo marke koji prelazi u dvije paralelne linije kromiranog finiša te nekonvencionalno oblikovan svjetlosni sklop pozamašnih dimenzija. Od zanimljivih detalja treba tek spomenuti šiljato oblikovane retrovizore i novi dizajn alu-naplataka. Barem za sada, jer je službeno objavljena tek jedna fotografija, koja baš i ne otkriva previše.
Monovolumenski koncipirana limuzina pruža obilje prostora u unutrašnjosti. Kako bi se u potpunosti iskoristio prostor straga, razvijen je modularni sustav koji omogućava jednostavnu promjenu konfiguracije sa 4 na 5 mjesta.
Tijekom vožnje, putnici C-Airloungea imaju mogućnost izabrati razne ambijente koji mijenjaju unutrašnji prostor od poda do krova. Unutrašnje uređenje podržava igre svjetlosti i projekcije zahvaljujući video projektorima i optičkim vlaknima smještenim u presvlakama i naslonima za ruke.
C6 bi u prodaju trebao stići tijekom 2005. godine. Zasad je poznato da će biti postavljen na produženoj platformi modela C5, čime će biti reducirani troškovi razvoja i proizvodnje, a samim time i potreba za veliko-serijskom proizvodnjom.
>>Veliku sliku automobila možete pogledati OVDJE
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati