EUROPSKE marke u sjevernoj Americi imaju poseban status, bilo da je riječ o BMW-u, Mercedesu ili Volvu. Ipak, tron uvjerljivo drži Porsche, a iz dana u dan popularnost mu raste.
Porsche je slavu stekao još u vrijeme James Deana, i od tada bilježi svakodnevni rast popularnosti. Kad je prije nekoliko godina lansiran Boxster, dobrodošli impuls rezultira daljnjim posrastom prodaje. Samo tijekom prošle godine Porsche je u SAD-u i Kanada prodao 12.167 primjerak modela 911, što je 8 % bolji rezultat u odnosu na godinu prije. Ipak, sveukupna brojka od 22.511 prodanih primjeraka što je 7 % manje nego 2001. godine.
Najveći pad prodaje zabilježen je u prosincu prošle godine, kad je prodano ukupno svega 1.387 911-ica (811 u SAD-u), što je 22 % manje u odnosu na prosinac 2001. godine. Boxster je prošao još gore, prodaja je pala punih 29 % i zaustavila se na brojci od 576 prodanih primjeraka u SAD-u.
Brojke govore suprotno, zar ne? Ipak, U Porscheu tu pojavu objašnjavaju nesigurnom ekonomskom situacijom i padom povjerenja potrošača, posebnu prosincu, kad su bili zaokupljeni važnijim stvarima od kupovine novog automobila. Tu se prije svega misli na intervenciju u Iraku, te neke manje afere.
Dolazak prvog Porscheovog SUV-a, modela Cayenne, sigurno će poboljšati sveukupnu prodaju, što objašnjava tako veliki optimizam proizvođača iz Stuttgarta.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati