Kreativno
• 14 studenoga 2019
Ovaj je umjetnik zamislio kako bi izgledala pakiranja hrane kada bi ih dizajnirali poznati brendovi
4K
Foto: peddymergui.com
Svi smo upoznati s robnim markama poput Prade, Applea i Chanela. Većini ljudi te marke pružaju osjećaj luksuza, kvalitete i profinjenosti. Postoje i oni koji vjeruju da se takve tvrtke zalažu za dekadenciju, bezumno trošenje i precijenjene predmete.
Možda vođen tim sukobljivim mišljenjima izraelski umjetnik Peddy Mergui stvorio je niz radova u kojima je zamislio kako bi izgledali određeni prehrambeni proizvodi kad bi ih pakirali poznati brandovi.
Projekt je za cilj imao istražiti ideju kako markirana ambalaža mijenja našu percepciju.
Možda vođen tim sukobljivim mišljenjima izraelski umjetnik Peddy Mergui stvorio je niz radova u kojima je zamislio kako bi izgledali određeni prehrambeni proizvodi kad bi ih pakirali poznati brandovi.
Projekt je za cilj imao istražiti ideju kako markirana ambalaža mijenja našu percepciju.
#1 iMilk od Applea
#2 Jogurt Tiffani&Co
#3 Nike voće
#4 Versace jaja
#5 Prada brašno
#6 Chanel hrana za djecu
#7 Ferrari tjestenina
#8 Gucci krastavci
#9 Dolce & Gabbana petit keksi
#10 Bvlgari maslac
# 11 Burberry rezanci s okusom kukuruza
#12 Louis Vuitton salama
#13 Hermès sol i papar
#14 HSBC bijela riža
#15 Cartier kava
#16 United Colors Of Benetton maslinovo ulje