Kontakt  •   © Lajk 2021

7 pravila astronauta NASA-e zbog kojih ćete se ujutro buditi svježiji, odmorniji i energičniji

7 pravila astronauta NASA-e zbog kojih ćete se ujutro buditi svježiji, odmorniji i energičniji
20K
Kvalitetan san većina ljudi uzima zdravo za gotovo dok se potpuno ne poremeti i počne nam zadavati glavobolje, doslovno i figurativno. Ovi savjeti unaprijedit će kvalitetu vašeg sna, a razvili su ih astronauti, koji često pate od nesanice zbog posla kojim se bave. Tehnike su provjerene i garantirano će upaliti na Zemlji, ali i van našeg planeta!

Izbjegavajte fluorescentna svjetla prije spavanja, a koristite žuta i narančasta svjetla koja ne utječu negativno na sintezu melatonina- hormona spavanja.

Izbjegavajte fluorescentna svjetla prije spavanja, a koristite žuta i narančasta svjetla koja ne utječu negativno na sintezu melatonina- hormona spavanja.

Konzumirajte kofein i sintetički melatonin. Sintetički melatonin bi vas trebao blago uspavati, a na dane kada se ne naspavate dovoljno, popijte šalicu kave ili čaja. Tein i kofein iz njih, dat će vam energiju za dan pred vama.

Konzumirajte kofein i sintetički melatonin. Sintetički melatonin bi vas trebao blago uspavati, a na dane kada se ne naspavate dovoljno, popijte šalicu kave ili čaja. Tein i kofein iz njih, dat će vam energiju za dan pred vama.

Prakticirajte tehniku opuštanja- 5 sekundi udah, 5 zadržite dah, a 5 sekundi neka traje izdah. Ponovite nekoliko puta i osjetite opuštanje najprije mišića lica, a zatim i ostatka tijela.

Prakticirajte tehniku opuštanja- 5 sekundi udah, 5 zadržite dah, a 5 sekundi neka traje izdah. Ponovite nekoliko puta i osjetite opuštanje najprije mišića lica, a zatim i ostatka tijela.

Svaki dan u isto vrijeme idite na spavanje i ustajte ujutro. To znači da isključite mobitele, laptope i sve što vas održava budnim, iako vi mislite da vas uspavljuje. Nakon nekoliko dana stvorit ćete određeni ritam i obrazac, a onda ćete primjetiti i da ste naspavaniji i odmorniji sa svakim novim danom.

Svaki dan u isto vrijeme idite na spavanje i ustajte ujutro. To znači da isključite mobitele, laptope i sve što vas održava budnim, iako vi mislite da vas uspavljuje. Nakon nekoliko dana stvorit ćete određeni ritam i obrazac, a onda ćete primjetiti i da ste naspavaniji i odmorniji sa svakim novim danom.

Stvorite ugodno okruženje u spavaćoj sobi. Zamračite je, pokušajte izolirati zvukove što je više moguće i pazite da sobu prozračite prije spavanja!

Stvorite ugodno okruženje u spavaćoj sobi. Zamračite je, pokušajte izolirati zvukove što je više moguće i pazite da sobu prozračite prije spavanja!

Ograničite korištenje elektroničkih uređaja prije spavanja. Oni emitiraju plavo svjetlo, koje je 40% svjetlije od dnevne svjetlosti, a smanjuje proizvodnju melatonina.

Ograničite korištenje elektroničkih uređaja prije spavanja. Oni emitiraju plavo svjetlo, koje je 40% svjetlije od dnevne svjetlosti, a smanjuje proizvodnju melatonina.

Odviknite se od štetnih navika koje vam kvare san. Pred spavanje smanjite fizičku aktivnost, izbjegavajte tešku hranu, ne konzumirajte kofein i ubrzo ćete primjetiti dabrže utonete u san, te da on tada bude dublji i kvalitetniji.

Odviknite se od štetnih navika koje vam kvare san. Pred spavanje smanjite fizičku aktivnost, izbjegavajte tešku hranu, ne konzumirajte kofein i ubrzo ćete primjetiti dabrže utonete u san, te da on tada bude dublji i kvalitetniji.

Najnovije