Bez podataka i brojki nema ni efikasnog marketinga

KLJUČNI PODACI
  • Liderova konferencija "Marketing by numbers" održat će se 10. lipnja u zagrebačkom Hypo centru
Piše: Sponzorirani članak
četvrtak, 29.5.2014. 19:03
Smanji veli�inu slova Tekst Pove�aj veli�inu slova

Foto: Press

BEZ PODATAKA i brojki nema ni efikasnog marketinga. Prikupljeni, filtrirani i analizirani podaci u odjelu marketinga postaju informacije koje su podloga za razvoj tvrtke. No kako doći do efikasnog marketinga?

Odgovor na to pitanje dat će Liderova konferencija "Marketing by numbers", koja će se održati 10. lipnja u zagrebačkom Hypo centru.

Kako se paradigma marketinga u proteklih desetak godina značajno promijenila, marketinški profesionalci morali su promijeniti ustaljene načine rada i osmisliti inovativne pristupe kod osvajanja potrošača. Promjene u marketingu diktiraju potrošači, osnaženi velikim brojem informacija. Otvorno predavanje na konferenciji na temu nove uloge potrošača održat će Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Detaljnije upute o tome kako na temelju brojki i istraživanja donijeti marketinške odluke prezentirat će Ivan Burić s Ipsos Plusa. Jedan od ključnih govornika na konferenciji koji dolazi iz Amerike, strateški direktor IBM-a, Graeme Noseworthy dodatno će obrazložiti kako postavljanje ciljeva u marketingu može biti daleko uspješnije uz pravilnu upotrebu brojeva.

Na konferenciji će govoriti i Milica Cetinić iz agencije Jasno i Glasno, Rok Cuderman, direktor marketing u Petrolu, Slovenija te Ante Šalinović iz Ipsos Plusa, koji će sudionicima prezentirati pregled medijskog tržišta. Završno predavanje "Take your Brand to Pyschologist, andyouCostumers to the Store" rezervirano je za profesora koji predaje strateški marketing na prestižnim svjetskim fakultetima, Nicholasa Kfuria s Cotrugli Business Schoola.

Ostale teme koje će obraditi na konferenciji uključuju strategiju upotrebe "Big date" kako bi se unaprijedilo iskustvo za potrošače prije, tijekom i nakon kupnje; kako mjeriti i prikupljati podatke na više platformi i kako povezati marketing i poslovne rezultate.

Više informacija o konferenciji možete pronaći ovdje.

A Index za one koji budu brzi i odgovore na nagradno pitanje dijeli pet kotizacija za konferenciju. Pitanje glasi:

Nabrojite tri predavača koji će gostovati na konferenciji.

Svoje odgovore sa svim podacima i subjectom "Marketing by numbers" šaljite na index.nagrada@gmail.com. Dobitnici će biti obaviješteni mailom.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Lajk

Njegova paprika se prodaje najviše, a kada vidite opis, shvatit ćete zašto
Njegova paprika se prodaje najviše, a kada vidite opis, shvatit ćete zašto
Najnovije
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU