Index Rouge
Ljepota & zdravlje

Zdravi početak uz Index i Joga Tao: Vježbe za leđa, stražnjicu i bedra

D.P./M.Č. / SRIJEDA, 05.12.2012 08:00 Danas ćemo se fokusirati na Asane koje učvršćuju mišiće leđa, stražnjicu i bedra te otvaraju prsni koš i stimuliraju sve unutrašnje organe.
  

Foto: Screenshot, Video: Tomislav Brdjanovic

I OVOG tjedna donosimo vam vježbe koje preporučuje naša Mirela iz centa Joga Tao. Danas ćemo se fokusirati na Asane koje učvršćuju mišiće leđa, stražnjicu i bedra te otvaraju prsni koš i stimuliraju sve unutrašnje organe. Otklanjaju umor i bolove u leđima te terapeutski djeluju na čitav dišni sustav i štitnjaču!

Pogledajte pregled Mirelinih ovotjednih vježbi:


Bhujangasana

Shalabasana

Dhanurasana

Setu bandhasana

Urdva dhanurasana

Balasana

Salamba sarvangasana

shavasana

Objašnjenje:  


Back bendovi tvore sponu između prošlosti i budućnosti, čineći nas svjesnijima te pomažu otpuštanju svih emotivnih blokada i strahova iz prošlosti. Mogu donijeti provalu intenzivnih osjećaja ili oslobađajućeg smijeha.

Savjet:


Ako osjetite bolove u lumbalnom dijelu kralježnice, nemojte ulaziti dublje u položaj, nego dišite ovdje i uživajte. Otvorite srce i nemojte aktivirati stražnjicu jer se na taj način donji dio leđa komprimira i pritišće diskove lumbalnog dijela.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU