Zapalite mišiće posebnom metodom ponavljanja

Zapalite mišiće posebnom metodom ponavljanja

Foto: Shutterstock



TRENIRATE li s utezima već neko vrijeme sigurno ste ojačali i razvili bazičnu snagu. Nakon toga teško je svaki trening podizati sve veća opterećenja i tako konstantno napredovati, već je potrebno primijeniti razne druge metode koje će povećati intenzitet vježbi i stvoriti mišićima novi izazov na koji se oni moraju prilagoditi.

Neće samo dodatni utezi otežati ponavljanja neke vježbe, već i na druge načine možemo učiniti vježbu znatno težom. Isprobajte "elevator" ponavljanja- jednu od takvih metoda koja će dodatno zapaliti vaše mišiće. Takva se ponavljanja mogu primijeniti gotovo na svaku vježbu, a nisu vam potrebna velika opterećenja, pa ih možete iskoristiti ako vježbate kod kuće i nemate puno utega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Elevator ponavljanja izgledaju tako da se određeni broj ponavljanja vježbe izvodi u prvoj polovici pokreta, nakon toga bez pauze nastavlja se s ponavljanjima u drugoj polovici pokreta, a zatim opet bez pauze, rade se ponavljanja u punom opsegu pokreta. Elevator serije se obično sastoje od 3 x 7 ponavljanja u jednoj seriji, ali broj ponavljanja možete mijenjati ovisno o individualnim potrebama i mogućnostima, važno je samo da svaki dio vježbe napravite u istom broju ponavljanja, stoga u početku koristite male kilaže kako bi sve odradili kako je zadano.

Nemojte svaku vježbu raditi elevator ponavljanjima, najbolje je ovu metodu iskoristiti negdje pri kraju treninga, uglavnom na izolacijskim vježbama kako bi ostvarili dodatni mišićni zamor. Isprobajte ova ponavljanja na tvrdoglavim mišićima koje teško aktivirate i na kojima sporo napredujete. Pogledajte u videu kako izgleda elevator metoda na biceps pregibu sa šipkom:
 


 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara