Čakovečki Media-Soft zlatni sponzor na najvećem IT farmaceutskom sajmu na svijetu u Barceloni
Foto: Media Soft/FB
ČAKOVEČKA tvrtka Media-Soft, koja se prošle godine pojavila u globalnom izvještaju analitičke kuće IDC, te je označena kao jedna od vodećih tvrtki koja proizvodi faramaceutska softverska rješenja za CRM (Customer Relationship Management) sudjelovala je kao zlatni sponzor na globalno najvećem sajmu za farmaceutski marketing i prodaju, eyeforpharma Barcelona 2014.
>Čakovečki Media Soft proglašen vodećom tvrtkom u svijetu za farmaceutski CRM softver
“Kontunirano ulažemo mnogo resursa da naše sjajne proizvode koriste vodeće farmaceutske kuće i u tome zaista uspjevamo. Brojne nagrade poput one od IDCa ukazuju na to da je MediaSoft danas jedna od svjestko vodećih tvrtki u segmentu Pharma CRM rješenja sa stalnom tendencijom rasta. Upravo je zato bitno da svake godine sudjelujemo na največem sajmu za našu tržišnu nišu, Damir Šafarić, osnivač i Direktor MediaSofta.”
Jedna od predstavljenih zanimljivosti bio je Sales Vision CRM CarPlay OS - koncept budućeg CRM rješenja za farmaceutske kuće gdje suradnici na terenu imaju pregled svih aktivnosti vezanih uz marketing i prodaju u svome automobilu koji podržava novi Apple CarPlay operativni sustav.
"Bolje, veće i glasnije i to svake godine. Događaj eyeforpharma na godišnjoj razini dokazuje da li ste radili dobro u protekloj godini, a ujedno postavlja temelje za buduće razdoblje. Ove godine smo imali dvostruko veći izlagački prostor i po mnogima najljepši. Sljedeće godine očekujemo još prezentniji nastup kako bismo dokazali kako je MediaSoft zaista jedan od najvećih Pharma CRM ponuđača“, kaže Dario Šafarić, direktor marketinga i prodaje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati