Audi A3 TDI clubsport quattro

Audi A3 TDI clubsport quattro

AUDI će na 27. izdanju tunerskog showa Wörthersee Tour premijerno predstaviti studiju kojom ponosno najavljuje novi clubsport, ali i još jednom pokazuje svoju nadmoć u tehnologiji dizelskih motora.

Punim imenom Audi A3 TDI clubsport quattro stiže kao drugi nastavak priče započete prošle godine studijskom clubsport izvedbom TT-a. Pokreće ga 2.0 TDI common-rail motor koji u ovoj izvedbi razvija čak 165 kW/224 KS maksimalne snage i 450 Nm okretnog momenta pri 1.750 o/min, odnosno više no dovoljno da se studiji pripiše prefiks sportska.

Isto govori i podatak o ubrzanju do 100 km/h za 6,6 sekundi, kao i maksimalna brzina od 240 km/h. Ništa čudno obzirom da je ukupna masa vozila odličnih 1.475 kg.

Porivna snaga se putem šest-stupanjskog mjenjača prenosi na 20-inčne kotače s pneumaticima mjera 265/30. Quattro pogon je očito neizostavan kad su Audi i njegove studije u pitanju. Kad je pak u pitanju zaustavljanje tu su keramički prednji diskovi sa šest-klipnim čeljustima.

Točka na i je Audi drive select sustav podešavanja koji vozaču omogućava da podesi gotovo sve parametre vozila, od odziva gasa i stupnja djelovanja ESP-a, pa sve do regulacije serva upravljača i zvuka ispušnog sustava. Ovjes je naravno samopodešavajući, tzv. AMR (Audi Magnetic Ride), čiji je sastavni dio magnetski osjetljiva tekućina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Clubsport izvedba Audijevog kompakta vizualno koketira s najboljima iz svoje vrste. Brojni su unikatni detalji inspirirani DTM-om, od stražnjeg krila, gabaritnih spojlera, pa do proširenja blatobrana pričvršćenih zakovicama.

Ogromni usisnici zraka, stilizirana crveno-bijela kombinacija i moderna grafika svjetala jasno distanciraju studiju od serijskog modela. Konačne mjere su 4.254 mm duljine, 1.825 mm širine i 1.385 mm visine.

Osim izraženog smanjenja visine (-36 mm) studijski A3 približio se epitetu bolida povećanjem traga kotača, sprijeda za 34, a straga za 46 mm.

Sportski duh vidljiv je i u kabini koja ne oskudijeva po pitanju aluminija. Sveprisutna sportska dekoracija pobrinula se za optimalnu ergonomiju i odgovarajuću atmosferu, ponajprije zahvaljujući dubokoprofiliranim sjedalima.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara