Ovo donosi reforma školstva: MATEMATIKA
Foto: 123 rf, FAH
MATEMATIKA je jedan od predmeta koji učenicima zadaje najveću glavobolju, no sudeći prema novoj kurikularnoj reformi, ona bi djeci trebala postati zanimljivija i lakša za učenje.
>> VELIKI PROSVJED PODRŠKE REFORMI ŠKOLSTVA Hrvatska može bolje
> Ovo donosi reforma školstva: GLAZBENI
> Ovo donosi reforma školstva: INFORMATIKA
> Ovo donosi reforma školstva: LIKOVNI
> Ovo donosi reforma školstva: HRVATSKI JEZIK
> Ovo donosi reforma školstva: BIOLOGIJA
Član radne skupine za matematiku, profesor Josip Kličinović za Index je objasnio kako bi se matematika ubuduće trebala predavat. Naglasak je na nekoliko stvari.
Jedna od njih je kaže, sam pristup podučavanja pa bi tako profesori prema novoj reformi promijenili metode rada.
"Gradivo smo rasteretili, tako više ne stavljamo naglasak na 750 tehnika rješavanja nečega, već je naglasak na razumijevanju kako bi napravili sve da naši učenici doista i razumiju ono čemu ih podučavamo u školi.
Stavili smo još veći naglasak na modeliranje situacija i utvrđivanje smislenosti rješenja.
Jedan od predloženih elemenata ocjenjivanja je rješavanje problema. To su tri ključne stvari", rekao je profesor Kličinović.
Učit će obračun plaće
Prema sadašnjim udžbenicima matematike naglasak je više na tehniku rješavanja, umjesto na razumijevanje, a novom bi se reformom to promjenilo.
"Želimo da učenici više razumiju matematiku, znači što se radi, a ne kako se nešto radi. Tu imamo provučenu i financijsku pismenost. Kad učimo postotke, za primjer im dajemo obračun plaće. To nikad prije nismo imali. Također jako smo vodili računa o kognitivnoj spremnosti učenika za neke sadržaje. Recimo u šestom razredu su učili nešto što u toj dobi nisu mogli razumjeti. Gradivo matematike koje se uči u osnovnoj školi puno je primjerenije srednjoj školi.
Izuzetno je važno da se uvaži razvojna dob učenika", zaključio je profesor Kličinović.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati