Influencerica Sanja godišnje zarađuje 331.000 kuna: "Nemam radno vrijeme"

Foto: Instagram

INFLUENCERICA koju na Instagramu prati 100.000 ljudi otkrila je da godišnje zarađuje 331.000 kuna (40 tisuća funti) od plaćenih oglasa na toj društvenoj mreži.

Sanja Grohar (35) porijeklom je iz Slovenije, a trenutno živi u Londonu. Njen profil posvećen je kozmetici, modi, lifestyleu i putovanjima, a takve proizvode i promovira. Među najvrjednijim suradnjama joj je ona koja joj je osigurala plaćene troškove vjenčanja u iznosu od 58.000 kuna.

Ta bivša manekenka, koja je 2005. godine bila Miss Slovenije, bila je na odmorima u Meksiku, Španjolskoj i Italiji potpuno besplatno. Ipak, Sanja priznaje da joj je naporan radni tempo influencerice postao još naporniji sad kad je majka šestomjesečnog sinčića Nikolaija.

"Sad je puno teže. Ponekad želim dan provesti u pidžami, raščupana i bez šminke, biti tipična majka. Imam manje vremena za blog i stvaranje sadržaja jer mi je beba prioritet. Treba mi deset puta više vremena za jednu fotografiju ili video. Moram više planirati i sve se vrti oko bebina rasporeda", rekla je Sanja za Daily Mail.

"Biti majka, direktorica i stvarateljica sadržaja je teško, ali ne žalim se. Sretna sam što imam šansu raditi to što radim", dodala je.

Istaknula je da danas snima fotke i videa dok beba spava, a sin je uvijek uz nju, čak i ako se ne vidi na fotkama.

Instagram joj je najprije bio hobi, no 2017. počela je optimizirati svoj blog theycallmebambam.com i povezivati se s drugim profilima koji su dijelili njene fotke. Lani je počela prihvaćati sponzorirane objave.

"Da su mi nekad rekli da će me pratiti 100.000 ljudi, rekla bih im da su ludi", kaže danas.

Za sve njene fotke zaslužan je suprug Matt.

"Sve je bolji, imajte na umu da nema iskustva u fotografiji. Kad smo počeli razmišljati kao profesionalci, sve je krenulo", tvrdi Sanja.

Dodaje da je negativna strana tog posla to što morate raditi 24 sata dnevno, sedam dana tjedno.

"Ponekad odemo na odmor i ne znam kako se opustiti. Osjećam pritisak da moram odraditi sve kampanje uključene u godišnji obračun", tvrdi.

Dodaje da je najvažnije naći svoju nišu te pokušati biti drugačiji i poseban kako bi vas ljudi pratili.

"Odredite boju koja će prevladavati na vašem profilu, koristite hashtagove. Ponekad je bolje koristiti one koji nisu toliko popularni, primjerice hashtag fashion je toliko čest da će vam se post izgubiti u milijunima drugih", savjetuje.

Pročitajte više