Riječki sajam automobila otvorio vrata

OVIH dana u Rijeci se održava sajam automobila na kojem će posjetitelji među stotinjak izloženih automobila moći vidjeti i nekoliko atraktivnih hrvatskih premijera.

Sve do 22. travnja Rijeka i njena Putnička obala bit će središnje mjesto okupljanja svih poklonika auto-moto industrije. Auto 2007 je u svom 16. izdanju ne samo najjači lokalni auto-show u Hrvatskoj, već je od ove godine poprimio i međunarodni karakter. Tako se barem može naslutiti iz najave gdje je riječki sajam okarakteriziran kao međunarodni sajam automobila, motocikala i opreme.


No ono što je sasvim sigurno je da se radi o drugoj najvećoj manifestaciji ovog tipa u Hrvatskoj, odmah iza ZG Autoshow-a. Kako se isti zbog bijenalnog karaktera ove godine ne održava, Rijeka je preuzela ulogu glavnog najavljivača ovogodišnjih noviteta.

Što se može vidjeti?

Neki od zastupnika već određeni niz godina pridaju značajnu važnost riječkom auto-salonu.


Jedan od njih svakako je zastupnik koncerna DaimlerChrysler, tvrtka Euroline, koja na 1.780 četvornih metara izložbenog prostora predstavlja osobna vozila marke Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep i Dodge, kao i Mercedes-Benzova gospodarska vozila. Među premijerama valja izdvojiti nekoliko modela.


Nova Mercedesova C-klasa nedvojbeno će plijeniti pozornost posjetitelja, kao i Jeep Wrangler (naslovna fotografija), nova generacija američke ikone. Osim novog Chrysler Sebringa posjetiteljima će posebno biti zanimljiva marka Dodge čiji je dolazak obilježen atraktivnim Avengerom. Priču o DaimlerChrysler koncernu završava novi Smart Fortwo, još uvijek jedinstveni šminker među gradskim mališanima.

Jednako dojmljiv izložbeni prostor ima i Audi, marka koja je u Hrvatskoj izuzetno cijenjena i tražena. Dovoljno je reći da su najjači Aduti novi TT roadster i Q7 u 4.2 TDI izvedbi.


No ipak, prava zvijezda sajma krije se negdje drugdje. Naime, radi se o Opelu i njegovoj Antari, nasljednici legendarne Frontere. Model je na putu prema Rijeci, a iz zastupstva su nam garantirali njegov dolazak na riječku obalu.

Zastupnik koncerna General Motors od zanimljivih noviteta prikazuje još redizajniranu Opel Astru, apsolutni bestseler na hrvatskom i europskom tržištu.


Također, prilika će biti iskorištena i da se hrvatskom tržištu predstavi Chevroletov dizelski program.

Auto 2007 u brojevima

Na preko 10.000 četvornih metara izložbenog prostora svoje najznačajnije proizvode prikazat će 30 renomiranih proizvođača, preciznije 24 automobilske i 7 motociklističkih marki. Izloženo je 120 vozila, od čega 90 modela iz osobnog programa i 30 iz gospodarskog. 

Ljubitelji vožnje na dva kotača svoje favorite za sezonu koja je već počela moći će tražiti među 30 izloženih motocikala.


Radno vrijeme sajma je od 10 do 20 sati, dok će u nedjelju, 22. travnja sajam biti otvoren od 19 sati. Ulaznica stoji 20 kuna, dok djeca do 12 godina u pratnji roditelja, te učenici i studenti u pratnji profesora ne plaćaju ulaz.


Svi posjetitelji koji kupe ulaznicu sudjeluju u  nagradnoj igri, čiji je glavni dobitak Suzuki Swift. Sajam se održava pod pokroviteljstvom Grada Rijeke, a organizator je Riječki sajam d.o.o.

M.N.
Foto: Marin Škopac

Pročitajte više