Volkswagen GX3: Na pola puta između GTI-a i motocikla

VOLKSWAGENOV dizajnerski centar u Kaliforniji i Moonraker team ove su se godine itekako dobro pripremili za sezonu američkih sajmova. U Los Angelesu je pretpremijerno predstavljen koncept GX3.

Iako koncepcija koja kombinira svojstva motocikla s onima "običnog" automobila i nije više toliko revolucionarna, najnovija studija iz Volkswagena izaziva itekako veliki interes.

I to ne samo atraktivnim dizajnom, već i onime što pruža svojem vlasniku. 200 km/h maksimalne brzine, 5.7 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, vjetar u kosi i jedinstven doživljaj vožnje nikad nisu bili dostupniji.


Najavljena cijena je više nego privlačna, svega 17.000 USD. Naravno, ukoliko se obistini priča o serijskoj proizvodnji, koja, ruku na srce, u današnje vrijeme i nije tako nezamisliva.

Osim više nego povoljnog omjera mase i snage od 4.56 kg/KS, jednako dobro zvuči podatak kako prosječna potrošnja iznosi oko 5,2 l/100 km.


 

Posebnost Volkswagenove "trokolice" je, osim atraktivne vanjštine i vozačkog kokpita, činjenica da se radi o dvosjedu postavljenom na tri kotača, dva sprijeda i jedan straga.

Pokreće ga 1.6-litreni benzinski motor od 125 KS i 152 Nm, više nego dovoljno za prometalo teško tek 570 kilograma. Snaga se putem šest-stupanjskog ručnog mjenjača prenosi na stražnji kotač mjera 315/30 R18.


GX3 je dug 3.75, širok 1.85 i visok 1.2 metra, a međuosovinski razmak je 2.7 metara. Manje impresivno zvuči podatak kako je prtljažni prostor sveden na simboličnu razinu, koja u ovom slučaju iznosi 80 litara.

Na projektu inovativnog koncepta u Volkswagenu rade punih godinu dana, što jasno govori da njegova uloga nije samo privući posjetitelje na štand. Naime, vodstvo u Wolfsburgu ozbiljno razmišlja o promijeni politike prema sjeverno-američkom tržištu.


U prijevodu to znači da bi u bliskoj budućnosti Volkswagen mogao razvijati posebne modele koji bi karakakteristikama bili bliži američkim standardima. GX3 je tek najava onog što se sprema. 

M.N.

Pročitajte više