Fatalna žena u crvenom: Prekrasna Iva Jerković u kampanji za Fashion Week Zagreb

Foto: Goran Matijašec

U SUSRET Fashion Weeku Zagreb koji će se održati već tradicionalno u Hypo centru od 20. do 23. studenog, prezentirana je najavna kampanja nazvana "Fashion Identity".

Nova kampanja samo je još jedna u nizu kampanja Fashion Weeka Zagreb koja modu prezentira kao igru, ali i kao važan aspekt svakodnevnog života. Upravo je situacija u koju je prelijepa Iva smještena, ta koja je, iako ne svakodnevna, vrlo životna i realna. U središtu kampanje su lepršava crvena haljina koja prezentira snagu i odlučnost žene te nestvarna ljepota žene u crvenom koja izvire iz njene osobnosti.

"Serija fotografija 'Fashion Identity' naglašava važnost mode i odjeće koja nam pomaže da u svakodnevici nabacimo masku koju želimo i ostavimo dojam kakav želimo ostaviti, odigramo ulogu koju želimo odglumiti... ali željeli smo reći i da moda naglašava i važnost karaktera, stava i osobnosti, a upravo je to ono što simbolizira Iva. Ona predstavlja lijepu, snažnu i samouvjerenu ženu sa stavom, koja se ne boji nikoga i ničega na ovom svijetu, koja se veseli životu, diše ga punim plućima, zrači pozitivnom energijom i odlično se osjeća u svojoj koži. Iako odjevena u istu vatrenu crvenu haljinu, na policijskom line-upu, Iva je sve samo ne ista osoba. Njezina transformacija uz promjene make upa i frizure proizlazi upravo iz njenog karaktera, izražaja i osobnosti, ali i raspoloženja, jer to je ono što modu čini zanimljivom i drugačijom, mi sami.", kaže Sarah Josipović.

Za fotografije kampanje bio je zadužen poznati modni fotograf Goran Matijašec, a zanosna dugačka crvena haljina djelo je dizajnerice Kristine Burje za Krie design.