Recesija potiče površnost: Žene kupuju šminku kako bi privukle imućne frajere

POVEĆANJE prodaje kozmetičkih proizvoda u vrijeme recesije privuklo je pažnju mnogih znanstvenika koji su odlučili istražiti o čemu je riječ. Takav je trend započeo još za vrijeme Velike depresije, a nastavlja se i danas, što nam dokazuje jedan od većih kozmetičkih divova - L'Oreal koji je 2008. godine zabilježio veliko povećanje prihoda, prenosi Fashionista.

Žene u takvim situacijama razmišljaju na način: "Ekonomija je u banani, stoga se moram oraspoložiti s vrućim crvenim ružem ili lakom za nokte u trendovskoj neon boji". Mnogo je ugodnije potpisivati slipove kartica s lijepo uređenim noktima, zar ne?

No najnovije istraživanje ukazuju na "darvinističku" pobudu zbog koje trčimo u drogerije u najnezgodnijim financijskim trenucima. Naime, čak je 5 različitih istraživanja potvrdilo isto - na kupnju novih ruževa za usne odlučujemo se zato što želimo privući muškarce s podebljom lisnicom.

"U doba recesije malo je ljudi koji imaju dobrostojeće bankovne račune, pa se žene strateški okreću kupnji ruževa za usne kako bi privukle najpoželjnije partnere u okruženju u kojem su takvi pojedinci rijetki", stoji u jednom od radova.

Dakle, u doba recesije nailazimo na manjak potencijalnih "sponzora" pa se okrećemo jeftinim trikovima poput šminke koja će nas učiniti ljepšima i na neki nas način bolje istaknuti od ostalih. Možda je upravo to razlog zašto su Hrvatice uvijek tip-top sređene, čak i kad se ide po mlijeko u obližnji dućan; jer nikad ne znaš, možda baš na putu sretneš svog budućeg gospodara srca i spasitelja od minusa na tekućem!