CITY NEW NOW: Novi ritam modne scene

Foto: Petra Mrša

USUSRET najvećem tjednu mode u regiji, objavljen je program FASHION.HR-a koji ove sezone donosi brojne novosti. Uz grandioznu modnu pistu u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma čija gradnja počinje ovih dana, modni će znalci imati priliku uživati u nesvakidašnjoj prezentaciji rada modnih dizajnera koji će se predstaviti u sklopu programa CITY NEW NOW.

U prekrasnoj galeriji Gliptoteke HAZU, 16. ožujka, nastupit će Ivana Janjić, Morana Krklec, Marijana Cigić i Unaesthetik. Sasvim drugačije promišljanje mode i artistička prezentacija uvest će publiku u kreativni svijet modnog stvaralaštva.

Prepoznat kao platforma koja promiče inovativan pristup modi, FASHION.HR ove sezone programom CITY NEW NOW želi prezentirati rad modnih dizajnera i njihovu želju da modom komuniciraju sve ideje i vizije na način koji dopušta sasvim individualan doživljaj mode. Rušenjem granica i stereotipa o nedodirljivosti visoke mode, publiku se uvodi u samu srž nastanka odjevnog predmeta i filozofije pojedinog branda. CITY NEW NOW prati i službena kampanja koja najavljuje potpuno drugačiji modni performans.
Vizuali komuniciraju kreativnu ideju kroz priču o prenamjeni, multifuncionalnosti i drugačijem viđenju klasičnog odjevnog predmeta – blejzera. Prenamjenom postignutom različitim stylingom, prepoznatljivi blejzer dobiva novu ulogu i funkciju na ljudskom tijelu, te se transformira u suknju, haljinu ili modni dodatak. Modna igra ima nova pravila, sve je dopušteno, a osnovna svrha je novo viđenje i interpretacija mode. Kampanjom CITY NEW NOW počinje odbrojavanje do početka FASHION.HR-a koji odmah nakon tjedna mode otvara vrata FASHION.HR pop up storea.

"Ove sezone platformom CITY NEW NOW uvodimo značajne promjene u programu koji pružaju mogućnost različitog pristupa modnoj prezentaciji, a publika će vidjeti neke nove, drugačije i originalne koncepte. No, posebno sam ponosan što ovaj projekt ima nastavak u vidu FASHION.HR pop up storea jer će se po prvi put na ovaj način, kroz dva mjeseca, velikom broju dizajnera omogućiti direktan kontakt s kupcima kojima hrvatski modni dizajn postaje značajno dostupniji nego dosad. Želja nam je podržati modnu scenu ne samo kroz prezentaciju nego i kroz najvažniji kanal, pop up dućan u kojem će kupci zaista moći vidjeti i kupiti ono što su vidjeli na pisti", zaključuje Vinko Filipić direktor i osnivač FASHION.HR-a.

Nakon programa u Gliptoteci koji se otvara 15. ožujka revijom modnog dvojca I-GLE, tjedan mode nastavlja se svečanom dodjelom modne nagrade Ana Lendvaj u Muzeju suvremene umjetnosti, 19. ožujka, a od 21. do 24 ožujka na rasporedu su revije na grandioznoj pisti u sklopu paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, na kojoj će nastupiti najpoznatija imena modne scene: Ivica Skoko, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Arileo, koji ove sezone obilježava 15 godina branda, Marina Design, Klisab, Anthony Avangard, Price on Request, Twins, Jelena Holec te gosti iz Srbije i Bosne i Hercegovine Mates i Mateyaneira.