Conna Walker, osnivačica "House of CB": 23-godišnja bogatašica koja je svoj san pretvorila u unosan posao

Foto: Twitter, Instagram, House of CB, Splash

OVA PRIČA o uspjehu pokazuje kao i tinejdžerski san može postati ozbiljan posao, ako se u njega uloži dovoljno truda i talenta.

Na neodoljive haljine branda "House of CB" sigurno ste već naletjeli na internetu, no sigurno niste znali da iza njega stoji mlada djevojka s ozbiljnim ambicijama.



Conna Walker imala je samo 17 godina kada je započela raditi na svom snu. Zaljubljenica u modu iz Velike Britanije posao je započela kupujući i preprodavajući odjeću sa eBayja, svaki dan nakon škole. Svoju je zanimaciju shvatila ozbiljno pa je čak pod odmorima između nastave odgovarala na mailove i dogovarala poslove...



Kako se svaki dan bavila odjećom i prodajom iste, zaključila je da jednostavno obožava taj posao i da želi sama dizajnirati ono što prodaje.

Od tada, dizajnira svaki komad koji prodaje popularni brand "House of C", čije haljine danas nose Jennifer Lopez, Gigi Hadid, sestre Kardashian i brojne druge celebrity cure.



S obzirom na činjenicu da nije školovana za dizajnericu, Conna je isprva crtala kreacije kako je god znala i umjela te ih nosila u tvornicu na izradu, a kad je krenula stizati prva ozbiljnija lova, unajmila je dizajnere koji su prema njezinim zamislima crtali skice.

Njezina nit vodilja bio je "celebrity look" pa se tako tvrtka isprva zvala "Celeb Boutique" i tek kasnije promijenila naziv u ozbiljniji "House of CB".

U dućanu za kojim luduju slavni, ali i djevojke koje žele izgledati kao da su sišle s crvenog tepiha, Conna prodaje izazovne haljine, atraktivne kombinezone, hlače, uske suknje, topiće, traperice - sve što čini garderobu jedne glamurozne, sexy cure.



Brand se proslavio uskim haljinicama s prorezima i činjenicom da, zahvaljujući Conni, kreacije laskaju ženskom tijelu i ističu ono najbolje.

Omiljeni komadi same poduzetnice su uska pencil suknja, dobre traperice i ženstvena haljina.