Hoće li svojim novitetima brand Burberry promijeniti pravila modne industrije?

Foto: Guliver/Getty, Burberry

U SVIJETU visoke mode, pravila su svima poznata - odvojeno se prikazuju muška i ženska kolekcija, zna se gdje se i kada održavaju najvažnije modne revije, a na njima zaljubljenici u modu i potencijalni kupci mogu vidjeti što će se nositi tek sljedeće sezone.

Ovih dana prašinu je podigao brand Burberry koji je odlučio malo promijeniti pravila i napraviti neke značajne promjene.

Tako će Burberry od sada prestati izlagati mušku i žensku kolekciju odvojeno te na istoj reviji prikazati cjelokupnu kolekciju - i za muškarce i za žene.

Revije će se održavati 2 puta godišnje, u veljači i u rujnu, izvještava "Highsnobiety".



Još jedna važna novost za obožavatelje ovog branda - nakon revije odjeća će se odmah pojaviti u prodavaonicama i na web shopu, što znači da kupci više neće morati čekati mjesecima na krpice koje su im se dopale na pisti.

Hoće li ovaj koncept utjecati i na ostale brandove, vidjet ćemo...

Psst!
Britanski brand Burberry sklon je "probijanju leda" - prvi je streamao svoje revije, ponudio kupcima shopping putem Twittera i prvi imao svoj Apple Music radio show.