Foto: Guliver/Getty, Burberry
U SVIJETU visoke mode, pravila su svima poznata - odvojeno se prikazuju muška i ženska kolekcija, zna se gdje se i kada održavaju najvažnije modne revije, a na njima zaljubljenici u modu i potencijalni kupci mogu vidjeti što će se nositi tek sljedeće sezone.
Tako će Burberry od sada prestati izlagati mušku i žensku kolekciju odvojeno te na istoj reviji prikazati cjelokupnu kolekciju - i za muškarce i za žene.
Revije će se održavati 2 puta godišnje, u veljači i u rujnu, izvještava "Highsnobiety".
Još jedna važna novost za obožavatelje ovog branda - nakon revije odjeća će se odmah pojaviti u prodavaonicama i na web shopu, što znači da kupci više neće morati čekati mjesecima na krpice koje su im se dopale na pisti.
Hoće li ovaj koncept utjecati i na ostale brandove, vidjet ćemo...
Psst! Britanski brand Burberry sklon je "probijanju leda" - prvi je streamao svoje revije, ponudio kupcima shopping putem Twittera i prvi imao svoj Apple Music radio show.