Mali trikovi kojima ćete si olakšati život na radnom mjestu

Foto: Instagram

VEĆ oko podneva vam je dosta posla, razmišljate o tome zašto u uredu nemate krevet na kojemu biste mogli malo odspavati i usput odgledati omiljenu seriju? Ne, nemojte još razmišljati o promjeni karijere, barem ne prije nego pokušate primijeniti savjete koje vam donosimo.


Iako vam se čini kako je nemoguće zadržati koncentraciju i produktivnost duže od nekoliko sati na vašem uredskom poslu, niste jedini. 

Ipak, postoji nekoliko trikova koje možete primijeniti u uredu, a koji bi vam mogli pomoći da vam dan u uredu proteče u lagodnijoj atmosferi.

1. Promijenite stav

Rokovi koji se bliže i strogi šefovi obično su glavni stresori koji uzrokuju anksioznost na poslovima u kojima ste cijeli dan u uredu.

"Shvatite da uvijek imate izbor", kaže za PopSugar savjetnica Jenn DeWall koja kaže da svoju produktivnost možete poboljšati promjenom stava.

"Preuzmite kontrolu nad svojim stavom i srećom i nemojte biti žrtva svojeg okruženja. Što ste svjesniji svojih poteza, umjesto da jednostavno puštate da stvari teku svojim tokom, bit ćete produktivniji i organiziraniji, a u vašem radnom prostoru bit će manje stresa", rekla je.

2. Puštajte si glazbu s ritmom

Ako ste pak zapeli u poslu u svojem uredu i ne možete dalje, s motivacijom vam može pomoći glazba s dobrim ritmom.

"Upalite svoju playlistu i pustite da vam bubnjevi i brz ritam razbudi organizam. Ponekad nam je potrebna samo dobra doza energije da šokira naša osjetila i pomogne nam s kreativnošću", rekla je Jill Jacinto, stručnjakinja za razvoj karijera.


3. Prošetajte


Vjerovali ili ne, šetnja oko zgrade može napraviti čuda za tok vaših misli.

"Izađite van ureda dok je sunce još vani. Kratko prošetajte, to će vam pokrenuti cirkulaciju i dati vam novu dozu energije", rekla je Jacinto.

4. U pauzi radite nešto što volite

Dok neki preferiraju šetnju, neki od nas ne moraju izaći iz ureda da bi dobili energiju za ostatak radnog dana.

Pokušajte na laptopu odigrati kratku trominutnu igricu ili pak pročitajte zanimljiv članak koji nema veze s poslom.

"Zabilježite kada gubite volju za poslom. To vrijeme iskoristite da radite nešto što vas uzbuđuje umjesto nečega čega se grozite, što vam može pomoći da dobijete još energije za teške zadatke kasnije tijekom dana", rekla je DeWell za PopSugar.

5. Odložite telefon

Bilo da se nalazite doma ili u uredu, nikada nije loša ideja da ograničiti si vrijeme na mobitelu i broj poruka koje šaljete.

"Svi ovo rade pogrešno. Kada se trebate fokusirati, utišajte svoj telefon i spremite ga u torbu ili ladicu. Daleko od očiju. Tako ćete se fokusirati na zadatak koji radite. Neki od mojih najproduktivnijih dana bili su oni kada sam slučajno zaboravila mobitel doma", rekla je Jacinto.

6. Odredite vrijeme u kojem pregledavate mailove

"Ovo može biti teško, jer svi osjećamo potrebu da čim prije odgovorimo na sve mailove, ali ako odredimo neko vrijeme u kojemu ćemo odgovarati na mailove, oslobodit ćemo više vremena za važnije stvari na koje se moramo fokusirati. To će vam pomoći na duge staze", savjetuju stručnjaci.

7. Napravite reda u svojem inboxu


Osim toga, trebate si posložiti i svoj inbox kako biste si olakšali rad.

"Odaberite na koje se mailove odmah mora odgovoriti, na koje sutra, na koje do kraja tjedna. Kategorizirajte si inbox u foldere i stavite oznake koje će vam pomoći", rekla je Hallie Crawford, savjetnica za karijere.

8. Koristite opciju 'Ne smetaj'

Koristite li interni sustav komunikacije u uredu poput Slacka? Stručnjaci savjetuju da trebate razmisliti da na takvim platformama ponekad uključite opciju "Ne smetaj".

"Ako koristite interni sustav komunikacije poput Slacka, razmislite o toj opciji kada radite na važnom projektu. Tako ćete brže završiti zadatak ako ne razmišljate o notifikacijama koje vam pristižu", poručila je Jacinto i dodala kako vaši kolege uvijek mogu doći do vašeg ureda ako se radi o nečemu prioritetnom i o tome vas obavijestiti.

9. Zaboravite na konkurenciju

"Što se više natječemo s kolegama za projekte ili pohvale od šefa, samopouzdanje će nam biti manje. Umjesto toga fokusirajte se na svoj zadatak, budite proaktivni i to će vam pomoći na duge staze", rekla je za PopSugar DeWell.

10. Gledajte širu sliku

"Prečesto gledamo budućnost, a ne razmišljamo o važnosti koju ima sadašnjost i naše obaveze. Umjesto da se bojite velikih zadataka, razmislite kako su i koliko povezani s vizijom karijere koju imate, ali i s vašim radnim mjestom", savjetuje De Wall.