Naočale u stilu „ludih 80-ih“ hit su ovog ljeta

Foto: Zoe Ghertner/Promo

 
IZ SEZONE u sezonu modne piste diktiraju trendove, a osim odjeće, torbica i cipela, naglasak je sve više na naočalama.
 
U sezoni proljeće-ljeto 2018., ako je suditi po modnim magazinima, apsolutni je must have – nova Gucci kolekcija. Pod vizijom kreativnog direktora Alessandra Michelea, nova kolekcija predstavlja estetiku živopisnih 80-ih godina, koja je savršeno spojila retro prizvuk svima prepoznatljivih oversize okvira i vječnu klasiku u koju će se zaljubiti sve fashionistice. 
 
 
Kolekcija sunčanih i dioptrijskih naočala neodoljivo podsjeća na „lude 80-te“ u kojima su vladale boje i hrabre kombinacije te na prvi pogled otkriva prepoznatljivi Gucci stil, koji je imperativ u modnom svijetu već duži niz godina. Uz sunčane naočale širokog izbora boja i modela, i dioptrijske naočale s potpisom najpoznatije modne kuće osvanule su u novom ruhu. Poznata po tome što u stopu prati svjetske trendove, Optika Anda i ove sezone donosi atraktivne modne poslastice, pri čemu je prepoznala posebnost, ali i kvalitetu onih najtraženijih – Gucci naočala. Ovosezonski dizajn priziva lude 80-e pa pastelnim bojama, velikim okvirima i aviatorskim retro naočalama slavi vrijeme modne slobode, pomalo divlje, a opet posebne.
 
 
Ne odolijevajući trendu retro klasike, u novoj kolekciji donosi i dozu glamura kroz luksuzne modele naočala u stilu diva starog Hollywooda. Zavodljivi mačkasti modeli s istaknutim okvirima, koji su ove sezone osvojili ulice, s Gucci potpisom postat će dio i sofisticiranog poslovnog looka, ali i urbanog streetstylea.
 
 
U novoj kampanji, koju potpisuje poznata fotografkinja Zoe Ghertner na sunčanoj Venice plaži u Los Angelesu prisutan je dašak nostalgije u vizualima sa snažnom vintage atmosferom, koji najbolje pokazuju inspiraciju dizajnera u stvaranju nove linije naočala, koje svi žele. Upravo je ova kolekcija pravi hit u ponudi Optike Anda, a popis najbližih poslovnica možete pronaći na službenoj web stranici Optika Anda.