Popularni brend odjeće pokušava nam podvaliti papirnatu vrećicu za preko 100 kuna

Foto: Topshop, Getty
 
MODA je i službeno otišla k vragu.
 
Tijekom godine nagledali smo se svačega, od prozirnih "traperica" do jakni s rukavima do poda. No jedan popularni brend sada je prevršio svaku mjeru uključivši u svoju ponudu običnu papirnatu vrećicu po bezobrazno visokoj cijeni. 
 
topshop.com, 118 kn
 
Topshop je potezom ovim pokazao što stvarno misli o svojim kupcima, jer nitko normalan ne bi izdvojio ovoliko novca za papirnatu vrećicu koja je inače besplatna ili košta najviše desetak lipa. Brend na svojoj stranici obećava da će njihova vrećica trajati dulje od onih iz dućana, jer je napravljena od izdržljivog materijala koji ne propušta vodu. Ipak, sumnjamo da je ljudima toliko stalo do kvalitete vrećice u kojoj nose kruh da bi za nju dali više od 100 kuna. 
 
No Topshop nije prvi koji je pokušao kupcima uvaliti skupocjeni škartoc. Dizajnerice Jill Sander to je napravila još 2012. godine, a njena papirnata vrećica prodavala se za nevjerojatnih 290 dolara, odnosno gotovo 1800 kuna.