Stanite im na kraj: Navike zbog kojih djelujete neprofesionalno

Foto: Instagram

IAKO svoj posao obavljate besprijekorno, smatrate da se vaš trud i zalaganje ne cijene dovoljno? 

Vjerojatno ne obraćate pažnju na neke druge važne faktore koji također utječu na dojam koji ostavljate na druge te tako i na vaš napredak. Zbog neki navika na radnom mjestu možete djelovati neprofesionalno, a da toga niste ni svjesni. U nastavku otkrijte o kojim je navikama riječ i stanite im na kraj:

Imate previše samopouzdanja

Samopouzdanje nije loše, dapače, ali u pretjeranim količinama može vas stajati glave. Ako se u nešto ne razumijete, dopustite da vam osoba koja je stručnija na tom području to pobliže objasni. Vama će to dobro koristiti, a uz to ćete pokazati da ste voljne učiti i usavršavati se. 

Niste dovoljno posvećene poslu

Iako ste možda sigurne u svoju sposobnost multitaskinga, savjetujemo vam da se radije fokusirate na posao koji obavljate umjesto da uz njega prelistavate Instagram ili neku internetsku trgovinu. Tako ćete primijetiti i najsitnije detalje koji čine razliku u cjelokupnom projektu na kojem radite. 

Ne prihvaćate kritiku 

Konstruktivne kritike mogu vam biti samo od pomoći. Zato sljedeći put umjesto da na njih odgovarate ljutito i arogantno, razmislite kako ih možete primijeniti u poboljšanju svog posla. 

Neprestano ste na mobitelu

Pod pauzama umjesto besciljnog listanja društvenih mreža radije popričajte s nekim kolegom. Začudit ćete se koliko toga možete naučiti i saznati u samo pola sata. Možda se baš iza jedne pauze za ručak krije poslovna prilika za koju drugačije ne biste saznale.