Upoznajte pivotalce - generaciju koja će svijet okrenuti naglavačke

Foto: Instagram

ČULI ste za milenijalce, ali i za generaciju Z. No jeste li čuli za pivotalce?

Naime, za spoj dviju navedenih generacija (osobe između 13. i 34. godine) stvoren je naziv pivotalci. Studija koju je proveo popularni Beautycon objasnila je zašto su pivotalci generacija koja će promijeniti svijet. 

FOMO (Fear Of Missing Out) je naziv ove studije koja je pivotalce predstavila kao osobe koje provjeravaju svoj mobitel do 160 puta dnevno, na tjednoj bazi okinu barem pet selfieja, kupuju samo na preporuku influencera te provode barem nekoliko sati tjedno tražeći savjete životnih gurua ili tutorijale na razne teme. 

Klasični pivotalac, iako je pod snažnim utjecajem društvenih mreža, čvrsto vjeruje u jedinstvenost svakog čovjeka te da je kod svake osobe najvažniji njezin način kulturološkog izražavanja. 

Ono po čemu je ova hibridna generacija najposebnija je njezino odbijanje etiketiranja.

Njihov cilj je promijeniti što je više moguće toga pa ćete tako od jednog pivotalca sigurno čuti kako ne ide u klasične trgovine podijeljene na muški i ženski dio, kako je neprestano u potrazi za nečim skrivenim i jedinstvenim te kako o sebi govori s velikim ponosom. 

Vrlo pozitivna stvar kod pivotalaca je njihovo sveopće prihvaćanje i osviještenost. Oni su ponosni na svoje miješano podrijetlo (ako je to slučaj), ne žele sakrivati svoje fizičke nedostatke te podupiru ekološko osvještavanje, prestanak testiranja kozmetike na životinjama i biološki uzgoj hrane. 

Ono što je također vrlo zanimljivo kod njih je činjenica da ih gotovo uopće ne zanimaju životi slavnih, ali zato su vrlo involvirani u živote različitih influencera i mnogi od njih to žele i postati.