Foto: FAH
ZASTUPNICI HDZ-a smatraju kako se izmjenama i dopunama Zakona o zračnim lukama ispravlja ono što je promašeno kroz Zakon o koncesiji Zračne luke Zagreb, dok iz redova vladajućih poručuju da su ponosni na tu koncesiju kojom će Hrvatska, nakon 25 godina, konačno dobiti modernu zračnu luku.
Tako će, kaže Borić, umjesto prihoda, proračun imati rashode od 60 milijuna kuna u slijedećih 30 godina. "Hoće li tako proći i zračne luke Split i Dubrovnik?", upitao je.
Na to mu je, u ime predlagača, Vlade RH i ministarstva pomorstva, prometa i veza odgovorio zamjenik ministra Zdenko Antešić kazavši da se taj novac neće uplaćivati u korist koncesionara nego Zračne luke Zagreb d.o.o.
Blažeković: Odgovornost i ozbiljnost nosimo sa sobom
"Nismo uvijek radili najbolje, ali odgovornost i ozbiljnost nosimo sa sobom", poručio je Boris Blažeković (HNS). Naglasio je da će Hrvatska, nakon 25 godina, dobiti najsuvremeniju zračnu luku u ovom dijelu Europe.
Krajem 2016. dobit ćemo novu, modernu, prelijepu zračnu luku, rekao je.
SDP-ov zastupnik Mario Habek (SDP) je naglasio da će se izmjenama zakona utvrditi i interes građana vezano uz gradnju zračnih luka, a bit će to i poticaj razvoju zračnog prometa u Hrvatskoj.
Najavio je da će ove godine završiti i proces rektrukturiranja Croatia Airlinesa.
Samo Šibensko-kninska županija ima važeći program zaštite okoliša
Zastupnici su popodne raspravili i prijedlog izmjena i dopuna Zakona o zaštiti okoliša koji se usklađuje s pravnom stečevinom EU.
Osim Šibensko-kninske županije ni jedna druga županija nema važeći program zaštite okoliša, upozorila je Sonja Koenig (HNS) te dodala da je, primjerice, Grad Zagreb zadnji takav plan donio 1999. Slična situacija i s planovima gospodarenja otpadom pa predlaže i novčano kažnjavanje odgovornih.
Sabor je za danas završio s radom.