PricewaterhouseCoopers nadzirat će provodi li Agrokor mjere za zaštitu tržišnog natjecanja nakon preuzimanja Mercatora

Foto: Arhiva 

PRICEWATERHOUSECOOPERS nadzirat će Agrokor u provedbi mjera koje im je odredila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), kako bi se uklonili negativni učinci koncentracije nakon preuzimanja Mercatora.

AZTN je u travnju ove godine predstavio uvjete pod kojima je Todoriću dopušteno preuzeti Agrokor.
 
Prema uvjetima Agencije Todorić mora prodati ili dati u dugoročni najam čak 96 trgovina iz kombinirane mreže Konzuma i Mercatora čiji ukupni prihod čini gotovo 60 posto prihoda Mercatora Hrvatska iz 2012. godine.
 
Agrokor na području Zagreba morati odreći 26 prodajnih mjesta, a na području Zagrebačke županije 19 prodavaonica. U još 13 županija Agrokor se mora odreći 51-og prodajnog mjesta.
 
Ukoliko Agrokor prodajne mjesta ne uspije prodati ili iznajmiti u propisanom roku, dužan im je promijeniti namjenu. Kao krajnja mjera, ukoliko ne uspije prodaja, najam ili promjena namjene, Agrokor ih mora zatvoriti na rok od pet godina.

Pročitajte više