Apple danas predstavlja novi uređaj: O njemu se toliko pričalo da reklama neće biti ni potrebna

ŠTO god da se dogodi na današnjoj prezentaciji, čini se kako je Apple već ispunio svoj cilj. Novi uređaj nije ni predstavljen, a o njemu se prethodnih tjedana toliko pisalo i špekuliralo da reklamiranje nije potrebno.

Otkad su poslane službene pozivnice za današnji događaj "Let's talk iPhone", vojska analitičara ih pokušava dešifrirati i odgonetnuti što će nam Apple ovog puta ponuditi. Najviše polemike izaziva oznaka sličice telefona, što je za mnoge znak da će danas biti predstavljen samo jedan uređaj. A ako je vjerovati glasinama, to neće biti dugoočekivani iPhone 5, već "nabrijanija", ali i jeftinija verzija četvorke - iPhone 4S.

Moguće i glasovne naredbe?


Navodno će imati kameru od osam megapiskela, 512 MB radne memorije i procesor A5 kakav se koristi i u iPadu, a bit će dostupan u bijeloj i crnoj boji. Cijena bi trebala ostati u rangu dvjestotinjak dolara. Šuška se i kako bi Apple u novi telefon mogao ubaciti i funkciju glasovnih naredbi. To je vjerovanje utemeljeno na činjenici da je kompanija prošle godine kupila Siri Inc., koji razvija upravo takav softver, ali i samom činjenicom da se današnja prezentacija zove - "Let's talk iPhone".

Cook uskače u (pre)velike cipele

Apple je ostao hladan na sve špekulacije i odbio komentirati sve preuranjene navode i tako samo potaknuo iščekivanje i dodao dozu neizvjesnosti. Neizvjesno je i hoće li prezentaciji prisustvovati Steve Jobs, koji je nedavno odstupio s položaja zbog zdravstvenih razloga. Na leđima njegovog nasljedniku Tima Cooka je veliki teret, jer tek treba pokazati da je dovoljno dobar showman koji će "zavoditi mase" jednako dobro kao i Jobs.

Teško da Apple može promašiti


U svakom slučaju, tijekom dana svijetu će biti predstavljena nova igračka iz Applea, koja će nedvojbeno polučiti uspjeh, jer rezultati u zadnjih nekoliko godina sugeriraju kako je svaka druga opcija nezamisliva. Kada je 2007. godine Jobs predstavio prvi iPhone, doslovno je pokrenuo revoluciju u čitavoj industriji mobilnih telefona, a svaki sljedeći model bio je još veći hit.  Isto vrijedi i za iPod predstavljen davne 2002. godine, ali i za iPad s kojim nas je Apple upoznao prošle godine.

Jedina potencijalna opasnost za Apple je predstavljala mogućnost da, u uvjetima ekonomske krize, kupci ne budu spremni izdvojiti previše novca za novi uređaj. Međutim, čini se kako su u Appleu odlučili biti razumni pa su novi uređaj odlučili smjestiti u niži cjenovni rang i tako uzeti dio kolača i na tržištu na kojem vladaju telefoni s Android operacijskim sustavom.

Pročitajte više