Carlsberg najbrže rastući internacionalni brand piva

U 2004. GODINI Carlsberg je ojačao i obranio svoj položaj jedne od vodećih svjetskih pivovara dok je također poduzeo brojne važne korake u implementaciji strategije Grupacije.

Preuzimanjem manjinskog udjela kompanije Orkla ASA u Carlsberg Breweries te kupnjom njemačkog Holsten-Brauerei AG, Carlsberg je stvorio značajnu osnovu za budući razvoj.

Neto prihod ukupno je 36 milijardi danskih kruna, što predstavlja povećanje od 4 posto (primjenjujući lokalne tečajne liste, povećanje iznosi 5 posto). Carlsbergov udio u dobiti prije amortizacije i otpisa bio je 1,425 milijuna danskih kruna, što u usporedbi s 1,179 milijuna danskih kruna iz prethodne godine (2003.) predstavlja značajan rast od 21 posto.

U 2004. godini Carlsberg je ostvario snažan porast prodaje pića. Ukupan volumen piva porastao je od 10 milijuna hektolitara do 92 milijuna hektolitara, a neto prihod iznosi ukupno oko 36 milijardi danskih kruna.

Brand Carlsberg bio je najbrže rastući internacionalni brand piva na svijetu u posljednjih nekoliko godina, djelomično zahvaljujući glavnom porastu osobito na ruskom i poljskom tržištu. Isto tako predvodnik je asortimana brandova piva grupacije koji također uključuje brojne važne i vodeće lokalne brandove većine glavnih tržišta.  

Brand Carlsberg je bio službeni sponzor Europskog nogometnog prvenstva u Portugalu, EURO 2004. To je do sada najveći Carlsbergov  sponzorski ugovor i marketinška kampanja gdje je brand Carlsberg ostvario nevjerojatno visoku razinu prisutnosti.

Unatoč opadanju hrvatskog tržišta piva uzrokovanim visokim trošarinama i pod utjecajem tzv. zakona o "0,0 promila", pivovara Carlsberg Croatia ostvarila je uspješne poslovne rezultate u 2004. godini i postigla značajan rast volumena prodaje i bruto prihoda. Volumen prodaje u 2004. godini iznosio je više od 440,000 hektolitara što predstavlja povećanje od više od 14 posto u odnosu na 2003. godinu. Bruto prihod povećao se za 13 posto i iznosi 350 milijuna kuna, dok se udio na tržištu povećao s 10 posto na kraju 2003. godine na više od 12 posto na kraju 2004.

Jorn Pedersen, direktor društva Carlsberg Croatia, rekao je da zadovoljavajući razvoj u 2004. godini dokazuje tvrtkinu sposobnost pružanja širokog asortimana brandova piva, što sve više privlači hrvatske potrošače. Izrazio je bojazan da tržište piva neće doživjeti pozitivan razvoj ukoliko rekordno visoke trošarine na pivo ne budu svedene na konkurentnu razinu.

Pedersen je rekao da to pogađa hrvatskog potrošača, hrvatsko gospodarstvo i hrvatske proizvođače.

U  2004. Carlsberg Croatia primila je ISO  certifikate za standarde zaštite okoliša i kvalitete ISO 9001 i ISO 14001.

Pročitajte više