Dnevnik promijenio ime u Poslovni dnevnik

Poslovni list Dnevnik od sutra na tržištu izlazi pod nazivom Poslovni dnevnik, a kako se doznaje od suvlasnika lista i glavnog urednika Stjepana Andrašića, osim imena, list je "sadržajno i grafički redizajniran". L

"Promjena imena označava naše usmjerenje prema točno ciljanoj skupini, odnosno poslovnoj populaciji, a promjene u sadržaju i dizajnu predstavljaju otklon od tabloidnog modela lista prema ozbiljnijem izdanju", izjavio je Andrašić Hini, uoči izlaska lista pod novim nazivom.

Na promjenu imena, sadržaja i dizajna uredništvo se odlučilo nakon ispitivanja tržišta, prije svega dosadašnjih pretplatnika na Dnevnik.

Andrašić tvrdi da će grafički dizajn biti "puno ozbiljniji", te da će sadržaj lista ponuditi "više analitike". Uz dosadašnje sadržajne cijeline - politika i ekonomija, kompanije i tržišta, burze i financije, poslovi i karijere - Poslovni dnevnik uvodi i nove kao što su Hrvatska i EU, komentari i analize, znanost, nove tehnologije, poslovna informatika te porezi i praksa.

List će imati i svoju poslovnu biblioteku koja će čitateljima, uz pristupačnu cijenu, nuditi oko 40 naslova godišnje. Kao i do sada list će izlaziti pet puta tjedno (radnim danima), a u uredništvu očekuju da će uspjeti povećati broj pretplatnika.

Po riječima Andrašića, list planira i organiziranje stručnih seminara i drugih oblika obrazovanja, a u ranu jesen i izdavanje poslovnog tjednika.

Stjepan Andrašić, ujedno i vlasnik nakladničke tvrtke Masmedia koja je krajem prošle godine od Europapress holdinga (EPH) kupila 50 posto Dnevnika, smatra da će novosti koje donosi Poslovni dnevnik i prateći projekti pridonijeti boljoj prodaji lista.

(Hina) xso yso

Pročitajte više