Šire se navodne upute Ministarstva učiteljima: "Do srijede naučite pljeskati"

Foto: Pixsell/Luka Stanzl/Twitter

SDP-ova saborska zastupnica Sabina Glasovac objavila je na svom Twitter profilu i na svojoj Facebook stranici screenshot navodnih uputa Ministarstva obrazovanja nastavnicima koji sudjeluju u eksperimentalnom programu Škole za život. 

"Evo što je Ministarstvo tražilo od nastavnika na jučerašnjem skupu u Ciboni i na što se svela Škola za život. Kako bi rekao Mladen Delić: 'Ma ljudi moji, je li to moguće?!', napisala je.

 

Ministarstvo naredilo?

"Jučer se održao skup nastavnika uključenih u Školu za život u Ciboni. MZO je tražio od njih da prije okupljanja uvježbaju himnu i koreografiju kako bi isto mogli izvesti na skupu. Nekim nastavnicima je prekipjelo i poniženo su napuštali Cibonu", dodala je.

Glasovac je za Index ispričala kako se radilo o stručnom skupu organiziranom za  75 škola i nastavnika koji su uključeni u eksperimentalni program. 

"Navodno ih je pozvano 2500, dolazak je prijavilo njih 1200, a pojavilo ih se 600 te su neki revoltirano napuštali skup. Ministrica je jučer otišla ranije s aktualca da bi prisustvovala skupu", rekla nam je.

"Ministarstvo je poslalo upute za koreografiju. Ako nam se reforma svela na ovakvo nešto...", dodala je Glasovac.

 

Ministarstvo tvrdi kako nije imalo veze s ovim

Javili smo se Ministarstvu obrazovanja. Oni negiraju njene izjave, naglašavajući kako Ministarstvo s ovim nije imalo veze, već se radi o dopisivanju mentorske skupine.

"Ministarstvo definitivno nije ovo tražilo. To nije naputak učiteljima, već se radi o razmjeni informacija u mentorskom timu koji je kreirao igru", rekao nam je Maro Alavanja, glasnogovornik Ministarstva. 

"Metoda igrifikacije jedan je od elemenata poučavanja stoga je na Nacionalnom stručnom skupu pokazano kako se ritam i riječi mogu iskoristiti kao podrška poučavanju. Za primjer su uzeti lagani, šaljivi stihovi koji su prepoznatljivi kolegicama i kolegama iz eksperimentalnih škola. Niti koreografija niti tekst nisu stvorili nikakve troškove niti je ikome za to isplaćena naknada, a sama interaktivna vježba trajala je petnaestak minuta. Cilj nije bio naučiti niti stihove niti ritam nego uočiti kako se na taj način razvija suradnja i zajedništvo, koriste strategije rješavanja problema, a primjenjivo je i kao mnemotehnička strategija pri učenju. Mentorski tim Škole za život zajednički je osmislio stihove i ritmičku reprezentaciju.

Tjeloglazba (body percussion) je prepoznata u svijetu kao metoda koja pospješuje razvoj ritamskih vještina, motorike i koordinacije (ruku, nogu, glasa), provode se i edukacije o toj metodi", dodaju iz Ministarstva obrazovanja.

Pročitajte više