FOTO Novo ruho njemačke krstarice: Ovo je obnovljeni Audi A8

NOVOSTI nisu značajne i bitne, osim one da je to zadnje što ćete vidjeti od ovog modela kad su u pitanju klasični pogonski motori. 

Naime, Audi je već potvrdio nasljednika za 2024. godinu i najavio ga kao električni model. No vratimo se mi na početak i 2017. godinu kad je lansirana četvrta generacija modela A8. Direktni rivali su noviji, BMW serije 7 je stigao 2019. godine, a svemoguća S klasa 2020. Stoga ne čudi što su se u Audiju odlučili na redizajn koji uključuje i sportsko S8 izdanje. 

Blagim osvježavanjem prednjice novom maskom i odbojnicima s većim usisnicima A8 se jasnije distancira od ostatka game. Tu su i nova svjetla s Digital Matrix LED tehnologijom s 1.3 milijuna minijaturnih zrcala u svakom faru.

Silueta je ostala ista uz jedine novosti u vidu novih nijansi i dizajna naplataka. Straga pak OLED tehnologija svjetala, sada sa svjetlosnim upozorenjem ako se parkiranom A8 približi drugo vozilo na manje od 2 metra razmaka. Obilje kroma se podrazumijeva, osim ako birate S line razinu s više sportskog duha. Tu je i S8, koji se raspoznaje po četverostrukom ispuhu i difuzoru. 

Audi A8 u duljinu mjeri 5.19 m, dok se L izvedba rastegla na 5.32 m. Kinezi imaju na raspolaganju i Horch izvedbu duljine 5.45 m. Što god birali, komfor je zagarantiran. A u kabini vlasnika očekuje digitalni kokpit s 10.1“ zaslonom te 8.6-inčnim središnjim zaslonom infotainmenta. I putnici straga dobivaju svoje ekrane (10.1“), dok će dojam upotpuniti Bang & Olufsen audiosustav s 23 zvučnika snage 1920 W. 

Ne treba napominjati da L izvedba ide korak dalje nudeći vlasniku na stražnjem sjedalu ugođaj kraljevskog prijestolja, pa i nešto više. Vozač pak može računati na potporu 40 sustava asistencije. 

Ponudu motora čine 3.0 TFSI V6, 4.0 TFSI V8, biturbo 4.0 TFSI V8 i 3.0 TDI te je u najavi plug-in hibrid. Sve verzije dolaze s osmerostupanjskom automatikom, a benzinci i 48-voltnim hibridnim dodatkom. W12 se nažalost ne spominje. 

Početni 55 TFSI daje 340 KS i 500 Nm, 60 TFSI raspolaže s 460 KS i 660 Nm, a S8 s 571 KS i 800 Nm. Potonji uhvati stotku za samo 3.8 sekundi. 

Prodaja kreće u prosincu, a start je na 99.500 eura za bazni 50 TDI i penje se do 144.800 eura, koliko stoji S8.

Pročitajte više