Ovo su najvrednije marke automobila

Foto: Mercedes, Honda, Toyota
 
OTKAKO je Apple smijenio Coca Colu kao najvredniji brand na svijetu, tehnološke marke kotiraju sve bolje. Auto industrija ima sve više predstavnika. 
 
Najvredniji auto brand je i dalje Toyota, no padom vrijednosti od 6 % morala se zadovoljiti 7. mjestom. S druge strane, u stopu je prati Mercedes, najsvjetliji primjer godine s 10-postotnim rastom. Ostavivši i IBM iza sebe, dosegnuo je do odličnog 9. mjesta. I ne samo to, na europskom kontinentu veći godišnji rast zabilježili su tek modna kompanija Zara i francuski Hermes, kompanije koje zajedno vrijede daleko manje od Mercedesa. Kad smo kod Europe, recimo kako je u top 100 najvrednijih marki ušlo 36 njih iz Europe, od kojih je njih 27 bilježilo rast. 
 
 
Na 13. mjestu je BMW čija se vrijednost nije mijenjala u proteklih godinu dana, dok je u top 20 najjačih svjetskih brandova po prvi puta ušla i Honda, i to zahvaljujući rastu od 3 %. Hondin napredak dolazi nakon lansiranja modela Clarity FuelCell s nultim zagađenjem, sportskog Civica Type R, ali i značajnih dostignuća u segmentu avioindustrije, motoindustrije i proizvodnje radnih strojeva. 
 
U prestižno društvo najvrednijih autobrandova po prvi put ušao je Ferrari na 88. mjestu.
 
 
Poredak auto brandova u Top 100 najvrednijih brendova donosimo u nastavku:
 
7. Toyota
9. Mercedes-Benz
13. BMW
20. Honda
33. Ford
35. Hyundai
38. Audi
39. Nissan
40. Volkswagen
48. Porsche
69. KIA
73. Land Rover
87. MINI
88. Ferrari
98. Tesla
 
Interbrand studija postoji 18 godina. Izvještaj analizira kako snaga brenda određuje uspjeh tvrtke, stavljajući fokus na financije proizvoda i usluga te generalno na ukupnu snagu brenda.

Pročitajte više