Pojavile su se glasine da je potjeran tvorac "woke" Jaguara. Jaguar sve demantira

Foto: Jaguar

Nakon što su se pojavile glasine o otkazu dugogodišnjem šefu dizajna Gerryju McGovernu, iz Jaguara su oštro demantirali te navode. U priopćenju izdanom nakon medijskih napisa, glasnogovornik tvrtke izjavio je: "Neistina je da smo prekinuli radni odnos s Gerryjem McGovernom i ne namjeravamo dalje komentirati spekulativne priče", piše Motor1.

Spekulacije su krenule nakon što su portali Autocar i Autocar India izvijestili da je McGovern "ispraćen iz ureda" početkom prošlog tjedna. Cijela situacija događa se u vrijeme oštrih kritika na račun nedavnog rebrendiranja Jaguara, kontroverzne reklamne kampanje te uglavnom negativnih reakcija javnosti na predstavljeni koncept Type 00.

Promjene u vrhu tvrtke

Ove vijesti dolaze manje od tjedan dana nakon umirovljenja bivšeg izvršnog direktora JLR-a, Adriana Mardella. Njega je naslijedio PB Balaji, bivši financijski direktor Tata Motorsa, matične tvrtke JLR-a. Balaji na novu poziciju donosi 32 godine iskustva, od čega je više od desetljeća proveo upravo u Tata Motorsu.

Iako su detalji o McGovernovom statusu i dalje oskudni, čini se da novi direktor Balaji možda želi uvesti značajne promjene u poslovanje JLR-a. Takav potez ne bi bio iznenađenje s obzirom na negativne povratne informacije koje je izazvalo rebrendiranje marke.

Karijera duga dva desetljeća

Gerry McGovern proveo je 21 godinu radeći za marke Jaguar i Land Rover. Smatra se odgovornim za neke od najpopularnijih modela unutar JLR portfelja, kao što su Range Rover Evoque, Range Rover Velar, Land Rover Defender i moderna linija Range Rovera. Također je vodio dizajnerski tim koji stoji iza spomenutog koncepta Type 00.

Svoju karijeru započeo je u Austin Rover Grupi, gdje je bio odgovoran za konceptne automobile poput MG EX-E, kao i za popularne serijske modele kao što su sportski MG F i Land Rover Freelander. McGovern je kasnije radio u Fordu, gdje je pomogao u oživljavanju marki Lincoln-Mercury.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.