Nakon što su se pojavile glasine o otkazu dugogodišnjem šefu dizajna Gerryju McGovernu, iz Jaguara su oštro demantirali te navode. U priopćenju izdanom nakon medijskih napisa, glasnogovornik tvrtke izjavio je: "Neistina je da smo prekinuli radni odnos s Gerryjem McGovernom i ne namjeravamo dalje komentirati spekulativne priče", piše Motor1.
Spekulacije su krenule nakon što su portali Autocar i Autocar India izvijestili da je McGovern "ispraćen iz ureda" početkom prošlog tjedna. Cijela situacija događa se u vrijeme oštrih kritika na račun nedavnog rebrendiranja Jaguara, kontroverzne reklamne kampanje te uglavnom negativnih reakcija javnosti na predstavljeni koncept Type 00.
Ove vijesti dolaze manje od tjedan dana nakon umirovljenja bivšeg izvršnog direktora JLR-a, Adriana Mardella. Njega je naslijedio PB Balaji, bivši financijski direktor Tata Motorsa, matične tvrtke JLR-a. Balaji na novu poziciju donosi 32 godine iskustva, od čega je više od desetljeća proveo upravo u Tata Motorsu.
Iako su detalji o McGovernovom statusu i dalje oskudni, čini se da novi direktor Balaji možda želi uvesti značajne promjene u poslovanje JLR-a. Takav potez ne bi bio iznenađenje s obzirom na negativne povratne informacije koje je izazvalo rebrendiranje marke.
Gerry McGovern proveo je 21 godinu radeći za marke Jaguar i Land Rover. Smatra se odgovornim za neke od najpopularnijih modela unutar JLR portfelja, kao što su Range Rover Evoque, Range Rover Velar, Land Rover Defender i moderna linija Range Rovera. Također je vodio dizajnerski tim koji stoji iza spomenutog koncepta Type 00.
Svoju karijeru započeo je u Austin Rover Grupi, gdje je bio odgovoran za konceptne automobile poput MG EX-E, kao i za popularne serijske modele kao što su sportski MG F i Land Rover Freelander. McGovern je kasnije radio u Fordu, gdje je pomogao u oživljavanju marki Lincoln-Mercury.